Opłaca się być użytkownikiem Google'a?
Z opublikowanego ostatnio badania firmy analitycznej S.G. Cowen & Co. LLC, przeprowadzonego wśród amerykańskich internautów, wynika, że ci użytkownicy, którzy częściej posługują się wyszukiwarką Google, są statystycznie bardziej doświadczeni w poruszaniu się po sieci WWW. Są też... bogatsi.
W raporcie czytamy, że im dłużej użytkownicy korzystają z Internetu, tym częściej Google służy im jako narzędzie wyszukiwawcze. Co więcej, osoby, które informacji w Internecie szukają częściej za pośrednictwem Google'a niż np. podobnych usług oferowanych przez Microsoft, Yahoo czy też America Online, mogą pochwalić się wyższymi dochodami ( ponad 60 tys. dolarów na gospodarstwo domowe rocznie ).
Google przoduje także w rankingu najpopularniejszych wyszukiwarek - systematycznie korzysta z niej 52 % amerykańskich internautów. Na drugim miejscu znalazła się wyszukiwarka Yahoo ( 22 % ), a trzecie miejsce ex aequo zajęły koncerny Microsoft i AOL z 9-procentowym wynikiem.
SG Cowen & Co., LLC - http://www.sgcowen.com/