Trwa ładowanie...
d2huorm

Opel stawia na internet

Opel AG zamierza rozbudować sprzedaż swych samochodów przez internet. Niemiecki koncern podpisał we wtorek w Ruesselsheim porozumienie o współpracy z potężną firmą zajmującą się usługami internetowymi AOL Time Warner Deutschland.

d2huorm
d2huorm

Opel chce zainwestować w najbliższych latach miliony marek w rozwój sprzedaży aut on line. Nieoficjalnie mówi się o 20 mln DEM. Szef Opla Carl-Peter Forster uważa, że w Europie rola internetu w handlu samochodami będzie rosła, także za sprawą jego informacyjnych funkcji.

Zgodnie z porozumieniem, AOL już we wrześniu tego roku, na inaugurację salonu samochodowego we Frankfurcie nad Menem, przedstawi na swej platformie internetowej pełną ofertę sprzedaży wszystkich modeli Opla. Oferta Opla zostanie połączona w sieci także z giełdą samochodową firmy AOL.

AOL i Opel będą pracowały wspólnie także nad rozwojem innych usług, ułatwiających kupno auta przez internet. Internauta będzie mógł na przykład wybrać w sieci samochód dla siebie i w internecie też śledzić jego montaż. O nawiązanie współpracy z AOL bezskutecznie zabiegał wcześniej Volkswagen. W USA z firmą AOL współpracuje już General Motors, do którego należy Opel.

W branży motoryzacyjnej dość różnie postrzegana jest przyszłość sprzedaży samochodów przez internet. Niemal wszystkie koncerny są zgodne, że internet jest ważnym środkiem przekazu informacji motoryzacyjnych i handlowych. Wielu producentów nie jest jednak pewnych, czy można przekonać klientów do dokonania całej transakcji zakupu auta w internecie, bowiem - jak uważają - zdecydowana większość potencjalnych nabywców woli kupić auto bezpośrednio u dealera. (ps)

d2huorm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2huorm
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj