Trwa ładowanie...
d2g1cos
niemcy
13-08-2001 10:45

Opel nadal stawia na Internet

Pierwsze niepowodzenia w sprzedaży samochodów w Internecie nie zraziły Opla do tej formy handlu. Od 10 marca tego roku, kiedy ruszył prowadzony przy współpracy z dealerami pilotażowy program sprzedaży w Internecie, niemiecki koncern znalazł nabywców na zaledwie 70 samochodów.

d2g1cos
d2g1cos

Szefowie Opla są jednak zadowoleni z tego rezultatów, mimo że spodziewali się sprzedaży co najmniej 250 aut. Twierdzą, że na razie firma zbiera doświadczenia w handlu w Internecie. Niemiecki koncern jest natomiast bardzo usatysfakcjonowany informacyjnym charakterem swej internetowej strony, dzięki której wiele klientów zainicjowało zakup swego Opla.

Opel zapowiedział, że jesienią tego roku rozszerzy swą internetową ofertę. Znajdą się w mniej między innymi modele z limitowanych serii. (ps)

d2g1cos
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2g1cos
Więcej tematów