Trwa ładowanie...
d1m188i
06-12-2006 07:10

Ofensywa Top Secret

1 grudnia firma odzieżowa Top Secret rozpoczęła współpracę z siecią Orange.

d1m188i
d1m188i

Do 1.350.000 użytkowników programu PROFIT wysłany został sms z treścią promocji, która pozwala na zakup jednej rzeczy i otrzymanie drugiej w prezencie.

Promocją objęty został cały asortyment kolekcji Jesień/Zima 2006, co spowodowało wzrost sprzedaży o 87% w stosunku do weekendu wcześniejszego - podano w komunikacie.

Promocja potrwa do 8.XII i towarzyszy jej kampania informacyjna na www.topsecret.com.pl, której nowa świąteczna odsłona ruszyła 1.XII.

Akcja z siecią Orangę jest trzecią akcją cross promocyjną w drugim półroczu 2006 roku.

d1m188i

30 listopada zakończyła się współpraca z Procter & Gamble w ramach której promowana była linia do stylizacji włosów Wella Shock Waves. Klienci Welli kupując kosmetyk z tej linii otrzymywali rabat 25% na zakupy w TOP SECRET.

Akcję wspierała kampania telewizyjna w: National Geographic, Club, Ale Kino, AXN, Reality TV, ZigZag, MTV, VIVA, 4Fun TV; komunikatorach internetowych:gadu gadu, skype, tlen; oraz na portalach: onet.pl, interia.pl,o2.pl

d1m188i
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1m188i
Więcej tematów