Ofensywa Top Secret
1 grudnia firma odzieżowa Top Secret rozpoczęła współpracę z siecią Orange.
06.12.2006 07:10
Do 1.350.000 użytkowników programu PROFIT wysłany został sms z treścią promocji, która pozwala na zakup jednej rzeczy i otrzymanie drugiej w prezencie.
Promocją objęty został cały asortyment kolekcji Jesień/Zima 2006, co spowodowało wzrost sprzedaży o 87% w stosunku do weekendu wcześniejszego - podano w komunikacie.
Promocja potrwa do 8.XII i towarzyszy jej kampania informacyjna na www.topsecret.com.pl, której nowa świąteczna odsłona ruszyła 1.XII.
Akcja z siecią Orangę jest trzecią akcją cross promocyjną w drugim półroczu 2006 roku.
30 listopada zakończyła się współpraca z Procter & Gamble w ramach której promowana była linia do stylizacji włosów Wella Shock Waves. Klienci Welli kupując kosmetyk z tej linii otrzymywali rabat 25% na zakupy w TOP SECRET.
Akcję wspierała kampania telewizyjna w: National Geographic, Club, Ale Kino, AXN, Reality TV, ZigZag, MTV, VIVA, 4Fun TV; komunikatorach internetowych:gadu gadu, skype, tlen; oraz na portalach: onet.pl, interia.pl,o2.pl