Trwa ładowanie...
dl9tyf2
12-09-2006 07:08

Ofensywa Tele2

W niedzielę w telewizji i prasie wystartowała sprzedażowo-wizerunkowa kampania reklamowa firmy Tele2, dotycząca abonamentu telefonicznego, nowej usługi oferowanej przez tego operatora.

dl9tyf2
dl9tyf2

Jest to drugi etap działań reklamowych, które rozpoczęły się 1 września br. od części teaserowej na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Na tablicach reklamowych od dwóch tygodni eksponowane jest hasło "Nie przejdzie!" wraz z zaciśniętą pięścią uwidocznioną na czerwonym tle.

Za strategię, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Starcom. Kreację przygotowała agencja AIDI.

Wprowadzenie do oferty Tele2 abonamentu telefonicznego stało się możliwe dzięki decyzji UKE, zgodnie z którą operatorzy alternatywni mogą hurtowo kupować od Telekomunikacji Polskiej abonament (WLR – wholesale line retail). Tele2 promuje więc tańszy niż w TP abonament i jednocześnie buduje wizerunek marki Tele2 jako kompletnej alternatywy dla usług TP. Działania reklamowe prowadzone będą przez kilka miesięcy w telewizji, prasie codziennej i tygodnikach opiniotwórczych (m.in.: niestandardowe formaty), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie.

dl9tyf2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dl9tyf2
Więcej tematów