Ofensywa Siemensa
26 listopada br. pod wspólnym hasłem "Znajdź partnera doskonałego!" startuje kampania reklamowa telefonu Siemens CX75.
Kierowany do młodych odbiorców przekaz uwypukla multimedialne możliwości tego modelu. Media plan uwzględnia prasę, outdoor, Internet i telewizję, a kampania potrwa do końca grudnia 2005 r. Po raz pierwszy w Polsce kreacja telefonu marki Siemens wykorzystuje logotyp firmy BenQ Mobile, producenta urządzenia i licencjobiorcy znaku towarowego Siemens.
Siemens CX75 w prasowych oraz internetowych reklamach wyposażony jest w zestaw słuchawkowy stereo, umożliwiający korzystanie z wbudowanego w telefon odtwarzacza MP3. Prezentowany jest także Przenośny Zestaw Muzyczny (Mobile Music Set) Siemensa, przekształcający telefon w wysokiej klasy wieżę stereo do słuchania muzyki, np. w gronie znajomych. Rozwinięciem hasła "Znajdź partnera doskonałego!" jest zamieszczony w kreacjach wycinek z ogłoszeniem: "Szukam spontanicznego, wszechstronnego, niezawodnego i atrakcyjnego partnera. Zainteresowania: fotografia, filmowanie, spotkania z przyjaciółmi, muzyka, gry. Chcę cieszyć się wszystkim, co przyniesie życie." Doskonałym partnerem - w domyśle - jest właśnie multimedialny telefon Siemens CX75
Przygotowany na potrzeby kampanii media plan wykorzystuje prasę (CKM, Dos Dedos, Eurostudent, Film, Fluid, Gazeta Wyborcza, Metropol, Newsweek, Playboy, Premiery, Przekrój, Voyage, Wprost), outdoor w 8 miastach, Internet (Aktivist, FTB, Hip-Hop.pl, Interia, mp3.com, O2, o2.lemon TV, Onet.pl, Power Play, Wp.pl oraz komunikator Gadu Gadu) oraz telewizję 4Fun TV (sponsoring oraz product placement)
. Oprócz standardowych kreacji wykorzystywane będą takie formy, jak advertoriale oraz nagrody w konkursie muzycznym.
Za adaptację kampanii reklamowej telefonu Siemens CX75, prowadzonej na zlecenie BenQ Poland Sp. z o.o., odpowiedzialna była agencja McCann-Erickson Polska, opracowaniem planu mediowego zajęła się agencja Media Direction OMD, a kreacją kampanii internetowej agencja OS3.