Kierowany do młodych odbiorców przekaz uwypukla multimedialne możliwości tego modelu. Media plan uwzględnia prasę, outdoor, Internet i telewizję, a kampania potrwa do końca grudnia 2005 r. Po raz pierwszy w Polsce kreacja telefonu marki Siemens wykorzystuje logotyp firmy BenQ Mobile, producenta urządzenia i licencjobiorcy znaku towarowego Siemens.
Siemens CX75 w prasowych oraz internetowych reklamach wyposażony jest w zestaw słuchawkowy stereo, umożliwiający korzystanie z wbudowanego w telefon odtwarzacza MP3. Prezentowany jest także Przenośny Zestaw Muzyczny (Mobile Music Set) Siemensa, przekształcający telefon w wysokiej klasy wieżę stereo do słuchania muzyki, np. w gronie znajomych. Rozwinięciem hasła "Znajdź partnera doskonałego!" jest zamieszczony w kreacjach wycinek z ogłoszeniem: "Szukam spontanicznego, wszechstronnego, niezawodnego i atrakcyjnego partnera. Zainteresowania: fotografia, filmowanie, spotkania z przyjaciółmi, muzyka, gry. Chcę cieszyć się wszystkim, co przyniesie życie." Doskonałym partnerem - w domyśle - jest właśnie multimedialny telefon Siemens CX75
Przygotowany na potrzeby kampanii media plan wykorzystuje prasę (CKM, Dos Dedos, Eurostudent, Film, Fluid, Gazeta Wyborcza, Metropol, Newsweek, Playboy, Premiery, Przekrój, Voyage, Wprost), outdoor w 8 miastach, Internet (Aktivist, FTB, Hip-Hop.pl, Interia, mp3.com, O2, o2.lemon TV, Onet.pl, Power Play, Wp.pl oraz komunikator Gadu Gadu) oraz telewizję 4Fun TV (sponsoring oraz product placement)
. Oprócz standardowych kreacji wykorzystywane będą takie formy, jak advertoriale oraz nagrody w konkursie muzycznym.
Za adaptację kampanii reklamowej telefonu Siemens CX75, prowadzonej na zlecenie BenQ Poland Sp. z o.o., odpowiedzialna była agencja McCann-Erickson Polska, opracowaniem planu mediowego zajęła się agencja Media Direction OMD, a kreacją kampanii internetowej agencja OS3.