Ofensywa RMF FM
Wczoraj ruszyła druga część kampanii promocyjnej "RMF FM - Najlepsza Muzyka". Zarówno w pierwszej części jak i teraz biorą w niej udział najbardziej popularni wykonawcy światowej muzyki pop.
15.11.2005 | aktual.: 15.11.2005 09:43
Tym razem są to: U2, Status Quo, Police, Bryan Adams, Akon, Sonique, Shania Twain, Lighthouse Family, Joanna Zimmer czy Lucie Silvas (w początkowym etapie byli to: Anna Maria Jopek, Lionel Richie, Sting, Black Eyed Peas, Suzanne Vega, Gwen Stefani, Zucchero, Paul Young, Bryan Adams, Shania Twain, Chris De Burgh, Ace Of Base, Nelly, Keane).
II etap ogólnopolskiej akcji reklamowej rozpoczął się w listopadzie: 14.11 pojawiły się nowe spoty telewizyjne, emitowane w TVP1 i TVP2, TVN i Polsacie. Od 18.11 będzie je można obejrzeć także w sieciach kinowych Cinema City i Multikino.
Działania wspiera także prasa: blisko 50 tytułów prasowych o największym zasięgu (między innymi Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój, Twój Styl, Glamour, Elle, Claudia, Pani Domu, Playboy, CKM, Tele Tydzień, Tele Świat czy To&Owo). Silnej obecności prasowej towarzyszy ekspozycja outdoorowa (od 1.11 do końca miesiąca) oraz internetowa w portalu Interia.pl (od 8.11).
Cała kampania promocyjna zaplanowana jest do końca bieżącego roku. Kreacja, zakup i planowanie mediów realizowane są przez agencję reklamową ART FM.