Ofensywa BZ WBK
1. października wystartowała kampania Konta <30 w BZ WBK
przygotowana przez GPD Advertising.
09.10.2007 08:00
Wielokanałowe działania ATL- owe i BTL- owe informują młodych ludzi (głównie studentów i zaczynających pracę) o wyjątkowej ofercie Banku - koncie osobistym zarezerwowanym dla ludzi przed trzydziestką. Największym atutem produktu jest jego absolutna darmowość. Zgodnie z dewizą "młodzi nie płacą", Bank nie pobiera żadnych opłat za prowadzenie konta i wydanie do niego karty, idealnej również do płatności internetowych.
Koncepcję kreatywną spina hasło "Nie płacę i już", które jest wyrazem bezkompromisowych dążeń młodych ludzi do znalezienia oferty, która spełni ich wysokie wymagania. Odpowiedzą Banku jest właśnie darmowość konta, jego wyjątkowa funkcjonalność i wielotorowy dostęp (przez Internet, telefon, w oddziale) do wszystkich usług.
Intensywne działania prowadzone przez cały październik obejmą nośniki takie jak: Internet, prasa, outdoor, radio i materiały POS.
Prowadzący ze strony klienta - Krzysztof Rydel
Prowadzący ze strony GPD Advertising - Szymon Nessel
Szef grupy kreatywnej - Bartek Kaluga
Art. Direktor - Ela Piątkowska
Copywriter - Bartek Kaluga.