Trwa ładowanie...
d33mm3v
bz wbk
09-10-2007 08:00

Ofensywa BZ WBK


1. października wystartowała kampania Konta <30 w BZ WBK
przygotowana przez GPD Advertising.

d33mm3v
d33mm3v

Wielokanałowe działania ATL- owe i BTL- owe informują młodych ludzi (głównie studentów i zaczynających pracę) o wyjątkowej ofercie Banku - koncie osobistym zarezerwowanym dla ludzi przed trzydziestką. Największym atutem produktu jest jego absolutna darmowość. Zgodnie z dewizą "młodzi nie płacą", Bank nie pobiera żadnych opłat za prowadzenie konta i wydanie do niego karty, idealnej również do płatności internetowych.

Koncepcję kreatywną spina hasło "Nie płacę i już", które jest wyrazem bezkompromisowych dążeń młodych ludzi do znalezienia oferty, która spełni ich wysokie wymagania. Odpowiedzą Banku jest właśnie darmowość konta, jego wyjątkowa funkcjonalność i wielotorowy dostęp (przez Internet, telefon, w oddziale) do wszystkich usług.

Intensywne działania prowadzone przez cały październik obejmą nośniki takie jak: Internet, prasa, outdoor, radio i materiały POS.

Prowadzący ze strony klienta - Krzysztof Rydel
Prowadzący ze strony GPD Advertising - Szymon Nessel
Szef grupy kreatywnej - Bartek Kaluga
Art. Direktor - Ela Piątkowska
Copywriter - Bartek Kaluga.

d33mm3v
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d33mm3v
Więcej tematów