Ofensywa Biski
26 września rusza kampania reklamowa Radia Bis, która będzie promowała nowy wizerunek stacji.
26.09.2005 04:04
Hasło kampanii, którą przygotowała krakowska agencja reklamowa Opus B brzmi: 'BIS - Bardzo Inna Stacja'.
- Chcemy pokazać zupełnie nowy, interaktywny wizerunek radia młodzieżowego. Zależy nam na zaprezentowaniu odrębnej, alternatywnej wobec stacji komercyjnych oferty programowej i muzycznej - mówi dyrektor stacji Kamil Dąbrowa.
Spot reklamowy jest komiksową animacją stworzoną przez młodego rysownika, Bartka Minkiewicza, znanego między innymi z kultowego komiksu WilQ. Bohaterami spotu są młodzi ludzie, którzy nie znajdują dla siebie niczego na skali radiowej. Dopiero spotkanie na częstotliwości BIS Polskiego Radia uwalnia w nich pozytywną energię. W spocie został wykorzystany utwór "DanceHall Queen" formacji Maciora, promowany na antenie BIS Polskiego Radia.
Kampania jest adresowana do młodych słuchaczy w wieku od 12 do 20 lat.
Reklamy BISki pojawią się w warszawskim metrze, w telewizjach muzycznych: 4 Fun TV, VIVA Polska, MTV Polska i sieci kin Cinema City w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach i Rudzie Śląskiej. Prasa obejmie Gazetę Wyborczą, Życie Warszawy, Wprost, Politykę, Boutique, Max, Hiro, Gazetę Studencką, Dlaczego, Fluid, Dosdedos, Perspektywy, Laif, i Magazyn Hip-Hop. Internetowe reklamy ukażą się na Gadu-Gadu oraz w portalach nastolatek.pl, fotka.pl, muzyka.pl, edulandia.pl, wp.pl , mp3.com.pl, ftb.pl, teksty.org.pl, sms.pl, sciaga.pl. Kampanie wspiera mailing skierowany do 600 000 młodych ludzi w wieku 12-20 lat, który zostanie zrealizowany prze portal onet.pl.
Zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji Polskiego Radia.
Dodatkowym elementem kampanii jest gra internetowa "biskaroid", która wykorzystuje elementy spotu.