Odrzucona walentynka
Walentynka z napisem „Kocham cię. Ja też. I ja” podpisana „Ojciec, Syn i Duch Święty” miała zawisnąć na billboardzie w centrum Warszawy.
12.02.2009 | aktual.: 12.02.2009 09:50
Tekst ułożyło dwóch uczestników konkursu Milki na najlepsze billboardy walentynkowe. Zwycięzców wybierali internauci. Na kilka godzin przed końcem głosowania było jasne, że wygra walentynka z Trójcą. A wtedy... „Organizatorzy konkursu (...) otrzymali szereg zgłoszeń od internautów, że zgłoszone życzenie (...) obraża ich uczucia religijne. Dlatego po ponownym zweryfikowaniu zgłoszenia postanowiliśmy usunąć to zgłoszenie” – wyjaśniała w oświadczeniu firma Kraft Foods Polska. „Szereg głosów” oznacza w tym wypadku dokładnie 10. Protestów po usunięciu było wielokrotnie więcej. Firma przeprosiła, wyjaśniła, że jest tolerancyjna, i podziękowała za zainteresowanie konkursem.
Milena Rachid Chehab