Odnowiona 'Uroda'
Dzisiaj ukazuje się marcowe wydanie 'Urody', jedynego na polskim rynku miesięcznika tylko o urodzie.
23.02.2006 01:17
Marcowa „Uroda” będzie miała większy format i częściowo już odświeżoną makietę.
„Powiększyliśmy format, co dało szansę na przeprojektowania niektórych stron. Staramy się unowocześnić i odświeżyć makietę tak by była ona czytelna i atrakcyjna dla coraz młodszych czytelniczek „Urody”. Chcemy podkreślić tymi zmianami elegancki i ekskluzywny charakternego miesięcznika”- mówi Bożena Kalinowska- autor zmian makiety, konsultant graficzny Edipresse Polska S.A.
„Kolejne zmiany i udoskonalenia to obowiązek każdego dbającego o czytelnika wydawcy. Dotyczy to szczególnie takiego pisma, jakim jest Uroda, czyli jedynego w swoim segmencie. Zmiany staramy się wprowadzać ewolucyjnie a nie rewolucyjnie, dlatego prace na d makietą wciąż trwają”- mówi Agnieszka Smit– dyrektor wydawniczy Urody.
Zmianom makiety towarzyszyć będzie wizerunkowa kampania telewizyjna oraz specjalna promocyjna cena 4, 99 zł. Kampania prowadzona będzie w TVP, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN StylePolsacie, TV 4, Discovery i telewizji Viva.Autorem kreacji kampanii i reżyserem spotu jest Marcin Fedisz.
Średnia sprzedaż Urody to 60 543 egzemplarzy* dane ZKDP I- XI 2005