'Odkryj nowe smaki lata'
To hasło nowej kampanii reklamowej drażetek Tic Tac Lemon Mint oraz Tic Tac Maracuja.
Tic Tac Lemon Mint i Tic Tac Maracuja to specjalna edycja drażetek smakowych wprowadzanych do sprzedaży tylko na lato.
Bohaterami spotu są dziewczyna i chłopak. Młodzi ludzie podziwiają razem wschód słońca. Nagle ku zdumieniu i radości dziewczyny zamiast jednego zwykłego słońca na niebie pojawiają się… dwa w kształcie rozkrojonego owocu cytryny i maracui. W tle głos lektora zachęca telewidzów do „odkrycia nowych smaków lata”, a młoda para częstuje się nawzajem drażetkami Tic Tac Lemon Mint i Tic Tac Maracuja.
„Ta kreacja była dla nas szczególnie ciekawym wyzwaniem. Trzeba było uwypuklić w komunikacji fakt, iż obydwa smaki Lemon Mint i Maracuja będą oferowane tylko w sezonie letnim” – powiedział Adam Miecznikowski, Group Account Director Agencji Publicis.
Spot reklamowy nowych drażetek Tic Tac będzie emitowany w TVP, TVN, Polsat, Vivie oraz MTV.
Kreacja kampanii powstała w polskim oddziale Publicis.
Media dla kampanii zakupił dom mediowy Carat Polska.