Obudź w sobie wiosnę

9 marca ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna pod hasłem 'Obudź w sobie wiosnę!' marki Reporter.

12.03.2007 07:10

- Przez cały miesiąc firma Reporter będzie budzić w Polakach radość, pozytywną energię oraz chęć nieskrępowanych, inspirujących zmian. Możemy sami kreować nasze zachowania i przekazywać innym pozytywną energię, która przychodzi wraz z nadejściem wiosny. W myśl haseł: „ Życie inspiruje“, „ Obudź w sobie wiosnę“, „Nie narzekaj“, „Myśl pozytywnie“ Reporter pokazuje wszystkim pozytywną alternatywę życia - informuje Marek Szostak, PR Manager Firmy Reporter.

Wraz z Antyradiem firma poszukuje reporterów, którzy dołączą „na jedną wiosnę“ do zespołu tworzącego „Prawdę“- magazyn informacyjny w Antyradiu. Powstanie specjalna linia telefoniczna za pośrednictwem, której będzie można rejestrować materiał reporterski z poszukiwania wiosny i życiowej pasji. Ponadto pod adresem reporter.com.pl utworzona została witryna gdzie użytkownicy będą się dzielić swoimi opiniami, tym wszystkim co ich dotyczy. Każdy z internautów będzie mógł opowiedzieć, w jaki sposób budzi w sobie wiosnę, co chciałby zmienić, a co uważa za pozytywne u siebie, u innych oraz w swoim otoczeniu.

21 marca Reporter podejmie próbę „wybudzenia” Polski. W samo południe w dużych miastach w Polsce: Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Warszawie oraz Gdańsku odbędzie się zbiorowe dzwonienie.

Odbędzie się również cykl imprez muzycznych Reporter Party, pod naczelnym hasłem - „Obudź w sobie wiosnę”, których celem jest wywołanie pozytywnych emocji poprzez zabawę. Najlepsi DJ-e bedą tworzyć pozytywne wibracje w takich klubach jak katowicka Dekadencja, warszawska Piekarnia, Prozak w Krakowie, Mandragora w Gdyni oraz poznańskim SQ.

Partnerem akcji „Obudź w sobie wiosnę” są również telewizje muzyczne Viva oraz MTV!, na antenie których od 12 marca trwać będzie konkurs w programach VIVAMAT i Bazar MTV, a na stronach vivapolska.tv i mtv.pl zostanie umieszczony jego regulamin.

Do akcji włączyły się także salony marki Reporter poprzez aranżację witryn w klimatyczne, wizerunkowe materiały POS zaopatrzone w logo akcji i hasła przekazujące jej główne wartości.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)