Nowy wizerunek Redd's
Trwa kampania wizerunkowa marki Redd's. W ramach akcji przygotowane zostały dwa konkursy: Piwogranie oraz Marzenia do spełnienia.
Do wygrania jest Toyota Aygo, nagrody pieniężne, 5 pobytów w SPA oraz gadżety plażowe.
Zmiana wizerunku Redd’sa związana jest ze zmianami w życiu marki, przede wszystkim modyfikacją jej pozycjonowania. Akcja, która przygotowana została z myślą o odważnych, nowoczesnych kobietach w wieku od 18-35 lat – obejmuje kilka kanałów promocji: telewizję, prasę, BTL oraz Internet.
Marzenia do spełnienia to konkurs, w którym można wziąć udział jedynie za pośrednictwem zaprojektowanej w technologii 3D witryny www. W ramach zabawy uczestnicy opowiadają o swoich pragnieniach, a także oddają głosy na najciekawsze pomysły rywalizując o nagrodę pieniężną, która przyznawana jest raz w miesiącu.
Witryna redds.pl to przykład najnowszego trendu w projektowaniu stron www.
„Zgodnie z założeniami Web 2.0 postanowiliśmy włączyć internautów w proces współtworzenia serwisu – mówi Tomasz Bryłka dyrektor zarządzający Conecto.net, autora i pomysłodawcy witryny. Dzieląc się z innymi osobami swoimi marzeniami uczestnicy konkursu przyznają punkty poszczególnym pomysłom decydując nie tylko o tym, kto otrzyma główną nagrodę w danym miesiącu, ale także o tym, który z pomysłów zostanie zwizualizowany w technologii 3D i pojawi się na stronach serwisu.”
Konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem internautów. W ciągu pierwszego miesiąca o swoich marzeniach opowiedziało ok. 400 osób. Wyłoniony został także już pierwszy zwycięzca.
W ramach sms-owego konkursu: Piwogranie, który rozpoczął się 10 lipca, uczestnicy wymyślają nazwy dla nietypowych owoców pojawiających się m.in. na plakatach reklamowych. Autor najciekawszego pomysłu, który zostanie wybrany na początku września (zgłoszenia należy przesyłać do 31 sierpnia) otrzyma główną nagrodę w postaci Toyoty Aygo.
Zabawie towarzyszy ogólnopolska kampania w mediach (TV, Internet, prasa) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).