Trwa ładowanie...
d35hiil
06-09-2005 09:12

Nowy wizerunek HBO

HBO Central Europe wprowadza we wrześniu br. w Europie Środkowej nowy system identyfikacji wizualnej kanału HBO.

d35hiil
d35hiil

Ogłosił to wczoraj Jim Helfgott, wice-prezes ds. sprzedaży i marketingu HBO.

Nowa identyfikacja wizualna obejmie wszystkie materiały i działania antenowe oraz pozaantenowe w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech i Słowacji. Znak towarowy kanału oraz jego hasło reklamowe - To nie telewizja, to HBO - pozostaną bez zmian. Dotychczasowy system identyfikacji wizualnej funkcjonował w regionie od 5 lat.

Nowy wizerunek HBO jest wyjątkowy - elegancki i bardzo przebojowy. Celem zmiany identyfikacji wizualnej nie jest szokowanie widzów, ale informowanie ich o naszych produktach w rozrywkowy i ciekawy sposób. Nowy wizerunek HBO jest spójny, wyważony i odwołuje się do działań antenowych i pozaantenowych, które, mam nadzieję, okażą się atrakcyjne dla naszych abonentów - dodał Michal Povolny, Dyrektor Kreatywny HBO CE.

Działania antenowe obejmują materiały oraz elementy wizerunku antenowego w lokalnej wersji językowej, a działania pozaantenowe - nowe projekty witryny internetowej oraz materiałów korporacyjnych, reklamowych i firmowych. Zmiany będą wprowadzane sukcesywnie od września br.

d35hiil

Projekt został zrealizowany przez międzynarodową agencję Ostra Delta z siedzibą w Hiszpanii, która specjalizuje się w opracowywaniu strategii marki oraz tworzeniu animacji, grafiki i efektów specjalnych na potrzeby rynku telewizyjnego. Agencja posiada biura w Madrycie i Paryżu. Do tej pory zaprojektowała system identyfikacji wizualnej 70 kanałów w 15 krajach, m.in. Cinemax w Ameryce Południowej i Europie Środkowej, stacji France 2 oraz Canal+ w Francji, TVE, Tele5, Anteny 3 w Hiszpanii, RTL w Niemczech oraz Warner TV w Ameryce Południowej.

d35hiil
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d35hiil
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj