Nowy tytuł Egmont Polska
'Czarodziejki W.I.T.C.H.' kultowym komiksem polskich nastolatek wkrótce debiut nowego wydania specjalnego p.t. 'Styl W.I.T.C.H.'
05.03.2006 23:08
Wydawnictwo Egmont Polska przygotowuje nowe wydanie specjalne magazynu „Czarodziejki W.I.T.C.H.”, który bije rekordy sprzedaży. W kwietniu nakład popularnego dwutygodnika zostanie zwiększony do 140 tys. egzemplarzy.
Nowe wydanie specjalne pojawi się w kioskach pod koniec maja br. Adresowane jest do wszystkich fanek pięciu Czarodziejek – dziewcząt w wieku 11-15 lat.
W „Styl W.I.T.C.H.” czytelniczki znajdą artykuły poruszające ważne dla nastolatek tematy takie jak: przyjaźń, rodzina, funkcjonowanie w grupie. Nie zabraknie w nim też quizów, porad z zakresu mody i urody, plakatu i wywiadu z gwiazdą. Każdy dział otwiera krótki dwu- trzystronicowy komiks z Czarodziej-kami. Pismo w cenie 5,90 zł ukaże się w nakładzie 60 tys. egzemplarzy, a jego objętość wyniesie 52 strony. Strona reklamowa w „Styl W.I.T.C.H.” kosztuje 9 tys., a IV okładka 12 tys. złotych.
„Czarodziejki W.I.T.C.H.” to dwutygodnik komiksowy adresowany do dziewcząt w wieku 7-12 lat cieszący się wciąż rosnącą popularnością. Od kwietnia 2005 roku pismo podwoiło nakład, który obecnie wynosi 120 tys. egzemplarzy.
Wydawnictwo Egmont Polska liczy na kolejny rekord sprzedaży, ponieważ z okazji planowanej na kwiecień i maj 2006 roku telewizyjnej kampanii reklamowej, nakład dwutygodnika zostanie dodatkowo zwiększony do 140 tys. egzemplarzy.
Czasopismo „Czarodziejki W.I.T.C.H.” nie tylko w Polsce cieszy się wielką popularnością. Uwielbiają je czytelniczki we Włoszech, Skandynawii i Niemczech. Pierwszy numer magazynu pojawił się na polskim rynku w styczniu 2002 roku. Głównym elementem pisma jest komiks opowiadający o perypetiach 5 dziewcząt, które przeżywają uczuciowe rozterki, konflikty z rodzicami i szkolne kłopoty. Żyją jak zwyczajne nastolatki, choć jednocześnie są czarodziejkami, a akcja toczy się w dwóch światach: realnym i baśniowym.
- Na sukces pisma składa się wiele czynników – zawiera ono ciekawy, dobrze rysowany komiks, a na stronach redakcyjnych zamieszczanych jest wiele artykułów o przyjaźni, pozytywnym nastawieniu do świata. Nie brakuje też testów i horoskopu – mówi Agnieszka Wieladek, redaktor prowadząca „Czarodziejek W.I.T.C.H.”. – Wiele pomysłów realizowanych w piśmie pochodzi od czytelniczek i to jest najlepszą receptą na dobry pism: słuchać czytelniczek i być blisko nich.
Corocznym świętem wiernych czytelniczek pisma jest organizowany od 4 lat przez wydawnictwo Egmont Polska „Zlot W.I.T.C.H.”. W 2006 roku odbędzie się on 10 czerwca w Parku Sowińskiego w Warszawie. W poprzednich latach impreza odbywała się w warszawskim klubie Stodoła i gromadziła około 3 tys. fanek Czarodziejek W.I.T.C.H. z całego kraju. W tym roku chcemy pobić ten rekord i podwoić liczbę gości." - dodaje Wieladek.