Nowy program lojalnościowy LOT‑u
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły nowy program lojalnościowy pod nazwą 'LOT dla Firm'.
17.02.2006 01:06
Za każdy przelot na firmowe konto w programie naliczane są punkty, które następnie można wykorzystać na nagrody. To sposób na motywowanie pracowników lub nagradzanie kontrahentów. W programie zarejestrowanych jest już kilka tysięcy polskich firm.
– Korzyści dla firm z uczestnictwa w programie są oczywiste. Oszczędność czasu i pieniędzy, możliwość motywowania bez dodatkowych nakładów najlepszych pracowników czy zacieśniania partnerskich relacji z kontrahentami i kluczowymi klientami – mówi Dorota Haller, dyrektor Biura marketingu i produktu w PLL LOT. – „LOT dla Firm” daje przedsiębiorcy, o czym warto pamiętać, również możliwość wykorzystania zgromadzonych punktów na wyjazd prywatny np. na wakacje – dodaje.
Punkty za bilety zakupione w Polsce firmy mogą gromadzić za przeloty nie tylko LOT-em, ale również Lufthansą i Austrian. Swoje przystąpienie do programu zapowiedzieli również inni przewoźnicy z sojuszu Star Alliance. Punkty w programie „LOT dla Firm” naliczane są na konto firmy niezależnie od punktów w programie „Miles & More”.
Punkty zebrane w programie wykorzystać można na bilety-nagrody LOT-u lub pozostałych linii uczestniczących w programie, podwyższenie klasy podróży, zamówienie pakietów składających się z przelotu i pobytu w hotelu w wybranych miastach Europy. Otrzymane nagrody można przekazać dowolnej, wybranej osobie – pracownikowi, klientowi, partnerowi w interesach.
– Okazało się, że stworzenie takiego programu 3 lata temu było przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Obecnie postanowiliśmy go całkowicie odnowić. Dzięki uczestnictwu naszych partnerów ze Star Alliance i innych partnerów nielotniczych nowy program jest teraz jeszcze bardziej atrakcyjny i stwarza nawet małym firmom, które korzystają z podróży lotniczych, szansę czerpania z tego wymiernych korzyści – mówi Karina Błotnicka-Bednarek odpowiedzialna za projekt „LOT dla Firm”.
Program skierowany jest do firm, które nie mają podpisanej z LOT-em umowy korporacyjnej. – Jestem przekonana, że „LOT dla Firm” spotka się z ciepłym przyjęciem przedsiębiorców. Po przystąpieniu Polski do UE nasz rynek usług lotniczych został uznany przez IATA za drugi po Chinach pod względem dynamiki rozwoju. Polacy, w tym przedsiębiorcy, podróżują coraz częściej – LOT dla Firm trafia w sedno ich oczekiwań – dodaje Dorota Haller.
Z myślą o programie powstał specjalny serwis internetowy www.lotdlafirm.com, dzięki któremu każdy z uczestników programu może on-line zakupić bilet na połączenia LOT z automatycznym naliczeniem punktów, sprawdzić stan konta oraz historię wszystkich przelotów i transakcji, czy zamówić nagrodę u każdego z partnerów programu.