Trwa ładowanie...
d12lpjs
nestle
24-07-2007 08:00

Nowy produkt Nestle


23 lipca ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Jojo żelek Super
Cola, nowego produktu Nestle adresowanego do dzieci w wieku
szkolnym.

d12lpjs
d12lpjs

Spot TV jest przygotowany w postaci kreskówki,, wykorzystując najnowsze trendy animacji 2D.

Kampania reklamowa JOJO Super Cola potrwa do końca sierpnia i obejmować będzie stacje ogólnopolskie TVP, Polsat a także stacje dziecięce: Cartoon Network, ATKids, Animal Planet.

Oprócz spotu TV założono również sponsoring programów dla dzieci.

d12lpjs

Kampanię telewizyjną przygotowała agencja LOWE GGK Warszawa.

Stopka produkcyjna:
Klient: Nestle Polska SA
Kluczowe osoby odpowiedzialne za projekt ze strony klienta:
Paweł Patyra - Confectionary Business Director
Marzena Maciąg-Urbańska - Brand Manager
Agencja: LOWE GGK Warszawa
Zespół Client Service: Maciej Łapiński, Renata Hejduk
Zespół kreatywny (copywriter, art director): Piotr Dugin, Anna Nałęcka
Dyrektor Kreacji: Kinga Grzelewska
Reżyser animacji: Leszek Nowicki.

d12lpjs
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d12lpjs
Więcej tematów