Nowe pismo Muratora
'Murator Poradnik Zrób to sam' to nowa publikacja Wydawnictwa Murator skierowana do osób zainteresowanych samodzielnym wykańczaniem lub remontowaniem domów bądź mieszkań.
30.08.2006 09:09
Pismo będzie ukazywało się co kwartał. Pojawieniu się 30 sierpnia pierwszego numeru, towarzyszy kampania promocyjna w prasie, telewizji i internecie.
- Decyzja o przygotowaniu nowego pisma jest związana z sukcesem innych publikacji, powiązanych z miesięcznikiem „Murator”. W 2006 roku wydawnictwo wydało dwa bezpłatne poradniki, każdy w nakładzie 1 miliona egzemplarzy - w marcu poświęcony termomodernizacji, a w czerwcu – na temat odnawiania domów. W odróżnieniu od nich „Murator Poradnik Zrób to sam” jest pismem płatnym i kosztuje 3,99 złotych. - „Testujemy formaty tego typu. Być może z myślą o stałym poszerzeniu portfolio tytułów - powiedziała Renata Krzewska, wiceprezes Zarządu Wydawnictwa Murator”.
„Murator Poradnik Zrób to sam” zawiera wskazówki, jak samodzielnie przeprowadzić wiele prac wykończeniowych i remontowych. Są w nim informacje o potrzebnych narzędziach i elektronarzędziach oraz ceny wykorzystywanych produktów i materiałów. Zapaleni majsterkowicze dowiedzą się, jak samodzielnie zrobić drobne przedmioty, które przydadzą się w domu.
Ukazanie się nowego pisma wspiera kampania reklamowa w: telewizji – 30 sekundowe spoty emitowane od 6 do 12 września w TVN, TV4 oraz kanałach tematycznych; w prasie – magazyny Wydawnictwa Murator oraz internecie – serwisy internetowe wydawnictwa.
Za kreację odpowiada agencja PENTAGON Media Team oraz dział marketingu produktów budowlanych Wydawnictwa. Kampanię telewizyjną zrealizowała firma Avantgarde-Productions, a media zakupił MindShare.
Pismo będzie dostępne w punktach sprzedaży detalicznej wszystkich dystrybutorów prasy w Polsce oraz w marketach budowlanych.
„Murator Poradnik Zrób to sam”KwartalnikRedaktor naczelny: Anna KamińskaRedaktor prowadzący: Małgorzata MajkowskaFormat: 203 x 275 mmObjętość: 64 + 4Nakład: 100 tys. egzemplarzyCena: 3,99 zł