Nowe osoby w Grupie Corporate Profiles DDB


W styczniu w spółce Gutenberg on Line należącej do Grupy Corporate
Profiless DDB pojawiły się dwie nowe osoby - Anna Green oraz
Dariusz Wojtewicz. Z kolei Arkadiusz Pawlik zasilił skład zespołu
kreatywnego DDB.

Anna Green została dyrektorem sprzedaży Cut Cut, a Dariusz Wojtewicz - dyrektorem sprzedaży printowej części GOL. Obydwoje wejdą także w skład zarządu spółki Gutenberg on Line.

Green związana z marketingiem i rynkiem reklamowym od ponad 10 lat. Pracowała na wielu stanowiskach w agencjach reklamowych i PR m.in. jako group account director w Testardo Red Cell. Współtworzyła kampanie ATL, BTL i PR dla Procter&Gamble, Colgate Palmolive, PTK Centertel, GlaxoSmithKline czy Nestle. Była również związana ze studiem Film It jako producent filmowy realizując między innymi spoty w kampanii rebrandingowej Orange - PTK Centertel.

Wojtewicz jest od ośmiu lat związany z handlem. Ostatnio pracował jako dyrektor handlowy Polskiego Komitetu Narodowego UNICEF, wcześniej m.in. jako dyrektor handlowy /członek zarządu Happy Day/PackArt. Współpracował z Tesco, Auchan, Ikea, Kraft, prowadził kampanie z Światem Książki, Allegro, Orbisem.

Trzeci z nowych pracowników - Arkadiusz Pawlik został senior art directorem w DBB. Jest on od lat związany z branżą reklamową - wcześniej pracował m.in. jako deputy creative director w TBWA, senior art director i art director w Grupie66 Ogilvy, McCann-Ericson oraz Grey Warszawa. Pawlik jest laureatem wielu festiwali reklamowych. Do tej pory wygrał m.in. Cannes Lions, DNA International, Effie, Golden Drum oraz Boomerang.

Od stycznia spółkę Gutenberg on Line zasiliła również Ania Borkowska, która została asystentka działu produkcji. Obecnie kończy ona studia na kierunku administracja na UKSW.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)