Nowe oblicze Top Secret

Kamila Kicińska, szefowa działu marketingu Top Secret zapowiada wzmocnienie działań marketingowych.

24.08.2006 | aktual.: 24.08.2006 08:09

Stworzenie spójnej i przejrzystej komunikacji na poziomie wizualizacji w sklepach, hit sezonu w postaci limitowanej linii akcesoriów męskich i damskich „Top Secret Limited Edition Accessories”, konkurs „Zostań Twarzą Top Secret” oraz konkurs na projekt koszulki „Jestem Glamour” w ścisłej współpracy z magazynem Glamour - to tylko część działań, których celem jest realizacja założeń strategii marketingowej Top Secret przewidzianych na sezon jesień-zima 2006. W sklepach Top Secret zagościła również najnowsza, jesienna kolekcja - podano w komunikacie.

Przedsięwzięcia, których realizacja rozpocznie się na początku września, są elementem szerszej kampanii reklamowo - promocyjnej mającej na celu zmianę postrzegania Top Secret z marki bez wyraźnego wizerunku w markę dynamicznie podążającą za trendami w modzie, innowatorską oraz stworzenie wyraźnej tożsamości wyróżniającej TS na rynku marek odzieżowych. – mówi Kamila Kicińska, szefowa działu marketingu Top Secret.

Duże zmiany zachodzą też w aranżacji wnętrz sklepów sieci Top Secret. Wdrażany zostaje spójny i przejrzysty system komunikacji na poziomie wizualizacji wewnątrz sklepów oraz na witrynach niespójnej dotąd wizerunkowo sieci.

W początkowej fazie zmianie ulegnie ekspozycja na witrynach sklepowych, następnie ujednolicimy system komunikacji promocji in-store. – tłumaczy Kamila Kicińska. – Na pewno nie jest to proces łatwy. Obecnie sieć Top Secret liczy 78 sklepów, z których każdy wygląda inaczej, wszystkie wymagają więc projektu wizualizacji uszytego na miarę. – dodaje Kicińska.

Zupełnie nowatorskim przedsięwzięciem jest „Top Secret Limited Edition Accessories”. Po raz pierwszy w swojej historii firma Top Secret stworzyła limitowaną serię akcesoriów damskich i męskich. Są to przygotowane z myślą o kobietach tweedowa furażerka z efektownymi wypustkami w kolorze czarnym i krwistoczerwone, skórzane rękawiczki, dla mężczyzn zaś – tweedowa konfederatka i szeroki krawat z oryginalny emblematem Top Secret do kompletu.

Konkurs „Zostań Twarzą Top Secret” ma na celu wyłonione osoby, które wystąpi w wiosenno-letniej kampanii reklamowej w 2007 roku.

Kolejny konkurs adresowany jest do tych, którzy chcą sprawdzić się w roli projektanta odzieży. „Jestem Glamour” jest przedsięwzięciem realizowanym wspólnie z magazynem Glamour. Na uczestników czeka zadanie zaprojektowania, wykonania, a następnie przesłania gotowej koszulki, która swoim charakterem oddaje hasło „Jestem Glamour”. Spośród wszystkich nadesłanych koszulek jury wybierze jeden – najciekawszy projekt, który zostanie wyprodukowany, a później wprowadzony do sprzedaży w wybranych sklepach Top Secret wiosną 2007 roku.

W połowie sierpnia w sklepach Top Secret zagościła najnowsza, jesienna kolekcja odzieżowa.

W sezonie jesiennym przygotowaliśmy dla naszych Klientów kolekcję zupełnie nowatorską i zgodną z najnowszymi, światowymi trendami w modzie. Istotnymi wyróżnikami naszej oferty są również bardzo dobra jakość oraz wyjątkowo atrakcyjne ceny. – mówi Kamila Kicińska.

Top Secret Sp. z o.o. należy do grupy kapitałowej Redan S.A. Swoją ofertę kieruje do młodych, dynamicznych osób, podążającymi za najnowszymi trendami w modzie.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)