Nowe narzędzie Clear Channel Poland
Clear Channel Poland wprowadziła nowe narzędzie informatyczne -
System Segmentacji Topograficznej, który pozwala na zaplanowanie
kampanii outdoorowej dla precyzyjnie określonej grupy celowej.
SST to system planowania behawioralnego, który pozwala określić nośniki o największej penetracji grupy celowej zlokalizowane w miejscach, gdzie grupa koncentruje swoją aktywność, (punkty POI - Point of Interest). Wykorzystywana baza punktów POI obejmuje ponad 85 tys. obiektów profesjonalnie przygotowanych i zweryfikowanych przez firmę Axciom w oparciu o źródła własne oraz dane PKT.
SST umożliwia klientowi zaplanowanie kampanii profilowanej przy wykorzystaniu pakietów celowych zaproponowanych przez firmę Clear Channel dla konkretnych grup odbiorców. Jednocześnie pozwala na indywidualne kształtowane oferty, poprzez swobodny wybór kategorii POI.
SST posłużył do stworzenia w obrębie citylightów dwóch nowych sieci dedykowanych: City Dinks skierowanej do młodych, niezależnych finansowo mieszkańców wielkich miast oraz City Shopping dedykowanej osobom odpowiedzialnym za zakupy.
- System Segmentacji Topograficznej to odpowiedź na rosnące wymagania i oczekiwania klientów. Chcemy oferować im najwyższą jakość usług oraz umożliwić najbardziej efektywne dotarcie z przekazem reklamowym do grupy celowej. Z doświadczenia wiemy, iż sieci dedykowane doskonale się sprawdziły na rynku i zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów. Nasi klienci, wybierając sieć dedykowaną mają pewność dotarcia do tej grupy osób, na której im szczególnie zależy. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom firma Clear Channel Poland wprowadza kolejne dwie sieci dedykowane: City DINKS oraz City Shopping. - mówi Agnieszka Zawistowska Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Clear Channel Poland
Kampanię wprowadzającą system planowania reklamy zewnętrznej SST opracowała Agencja G&G Brand Consulting. Grupę docelową kampanii stanowią bezpośredni Klienci, Agencje Reklamowe i Domy Mediowe. Komunikację pod hasłem "SST - Twój mediowy GPS" oparto na maillingu i e-mailingu dla wyselekcjonowanej grupy. Kampania połączona jest z konkursem dla uczestników, w którym nagrodami są profesjonalne odbiorniki GPS.