Nowe logo ZIBI
W ramach ogłoszonego konkursu ofert na nowy system identyfikacji dla nowej nazwy salonów ZIBI - TIME TREND wyłoniony został nowy system identyfikacji.
Konkurs wygrała firma GALPOSTER. Nowe logo salonów zobaczymy już 2 listopada br. w salonach w całej Polsce.
Nowa nazwa sieci została wybrana w wyniku badań realizowanych przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC – z którym sieć ZIBI realizuje także inne badania.
ZIBI zorganizowało konkurs ofert na przygotowanie nowego Corporate Id dla sieci salonów i zbudowanie strony www – odpowiedniej dla tworzonej marki. Konkurs na budowę strony wygrała firma Magprojekt.
- Oceniając nadesłane prace, przygotowane przez wiodące agencje w całym kraju, braliśmy pod uwagę przede wszystkim uniwersalność znaku, koncepcję całościową, możliwość efektywnych adaptacji znaku do wszystkich potrzeb naszej firmy i nowej strategii salonów mówi Agnieszka Sadzikowska, Project Manager w sieci z zegarkami ZIBI.
W przypadku strony internetowej ważna dla nas obok kreacji, była funkcjonalność nowej strony TIME TREND – dodaje.
ZIBI przygotowuje kampanię promującą zmianę nazwy, jak i samą sieć salonów pod nowym szyldem TIME TREND. Kampania obejmie media ogólnopolskie i lokalne, w tym także Internet. Firma zaplanowała także silne wsparcie BTL.