Nowe logo agencji DDB
Agencje reklamowe grupy DDB na całym świecie mają od dziś nowe
logo. Nowy, wspólny dla wszystkich agencji DDB logotyp podkreślić
ma globalny charakter sieci oferującej najwyższy poziom
kreatywności.
05.09.2007 08:00
Kolorystyka logotypu nawiązuje do dotychczas stosowanej przez lokalne oddziały DDB. Białe tło symbolizuje nowoczesność, a czerń oznacza nieskończenie wiele możliwości. Kolor żółty wprowadza natomiast w klasyczne połączenie optymizm, dodaje ciepła i zabawnych akcentów. Całość oddaje charakter marki DDB - kolory nadają tempo i dynamikę myślom oraz kreatywnym rozwiązaniom przygotowanym przez agencję.
- Prosty, czytelny, wyrazisty i łatwo zapamiętywalny znak marki wyraża hasło warszawskiego oddziału DDB: "Kreatywność jest kołem zamachowym biznesu" - czytamy w komunikacie prasowym.