Nowa usługa GTS Energis

GTS Energis oferuje usługę zarządzanej telefonii IP opartej na rozwiązaniach Cisco Systems.

26.02.2007 07:10

GTS Energis jako pierwszy operator alternatywny rozpoczyna świadczenie usług zarządzanej telefonii IP opartej na rozwiązaniu Cisco Call Manager Express (CCME). Skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw usługa obejmuje również dostarczenie wszystkich niezbędnych elementów infrastruktury teleinformatycznej oraz wsparcie techniczne.

„Telefonia IP jest usługą w pełni zarządzaną przez GTS Energis, dzięki czemu klienci mogą skupić się na istocie swojego biznesu, zlecając zadania administracyjne operatorowi,” – powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Działu Marketingu, GTS Energis. „To zupełnie nowe podejście do biznesu, gdyż usługa głosowa przestaje być rozwiązaniem sprowadzonym do dostarczania sygnału do słuchawki telefonicznej – staje się rozwiązaniem polegającym na dostarczeniu infrastruktury i medium transmisyjnego, w pełni zarządzanych i kontrolowanych przez wiarygodnego partnera w biznesie, który weźmie na siebie ciężar sprawnej administracji infrastrukturą klienta. Dzięki takiemu modelowi podnosi się efektywność biznesu naszych klientów. Wdrożenie tej infrastruktury nie wymaga ponoszenia przez klienta żadnych nakładów inwestycyjnych, a koszty eksploatacji są łatwe do oszacowania i przewidzenia w długim okresie czasu”

Usługa IP Telefonia umożliwia zdalną rekonfigurację profili usługowych i ustawień użytkowników na żądanie. Rozwiązanie to zapewnia wydajne działanie poprzez jedną spójną technicznie i zintegrowaną funkcjonalnie platformę głosu i danych, zaspokajając potrzeby komunikacyjne przedsiębiorstwa, nawet firm wielooddziałowych posiadających do 240 użytkowników w lokalizacji. Do obsługi połączeń IP Telefonia wykorzystuje system firmy Cisco – Cisco Call Manager Express (CCME), który zwiększa dostępność i łatwość komunikacyjną użytkowników oraz oferuje bogate funkcjonalności m.in. wirtualizację i mobilność użytkownika, inteligentne scenariusze połączeń, wykorzystanie różnorodnych kanałów komunikacyjnych (głos, wideo, komunikator, poczta głosowa).

„Operatorzy telekomunikacyjni kładą coraz większy nacisk na zaawansowane usługi zarówno dla korporacji, jak małych i średnich przedsiębiorstw, których potrzeby teleinformatyczne rosną w błyskawicznym tempie. Takie usługi, jak zarządzana telefonia IP, wirtualne sieci prywatne, bezpieczny styk z Internetem czy zarządzanie sieciami lokalnymi klientów są coraz popularniejsze zarówno w USA, jak i Europie Zachodniej. Natomiast w Polsce GTS Energis jest pierwszym operatorem, który oferuje zarządzaną telefonię IP wchodząc w segment rynku dotychczas obsługiwany przez małe firmy telekomunikacyjne i informatyczne” - powiedział Konrad Napieralski, dyrektor ds. współpracy z operatorami alternatywnymi, Cisco Polska.

GTS Energis oferuje prosty system rozliczania opłat, w którym miesięczny koszt usługi zależy od realizowanej funkcjonalności oraz liczby stanowisk pracy. Rozwiązanie cechuje wysoka przewidywalność wydatków, nawet w sytuacji niespodziewanej rozbudowy systemu - koszt nowego pracownika sprowadzony może być jedynie do kosztu dzierżawy kolejnego aparatu telefonicznego. W ramach oferty IP Telefonii przygotowano kilkanaście standardowych, skonfigurowanych zestawów produktowych, które różnią się pod względem wymiarowania oraz dodatkowego wyposażenia. Jednocześnie GTS Energis zadbał o możliwość opracowywania rozwiązań pod potrzeby konkretnych klientów, poza ofertą standardową – podano w komunikacie.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)