Nowa twarz CNN
Telewizja CNN International już wkrótce otrzyma m.in. nową oprawę graficzną i dźwiękową oraz odświeżony logotyp.
Nowy wygląd programu powstał przy współpracy CNN z agencjami Kemistry, Brand42 oraz CC-Lab. Celem jaki przyświecał całemu projektowi było stworzenie świeższego i bardziej przejrzystego 24 godzinnego, międzynarodowego programu informacyjnego.
Według obietnic CNN będzie odchudzony z ciężkiej grafiki, a czcionki wykorzystywane w przypisach, będą czytelniejsze. Dodatkowo informacje wyświetlane na dolnym pasku będą obracać się razem z nim, a nie jak dotychczas przesuwać z prawej do lewej strony ekranu. Dzięki temu posunięciu, widz będzie mógł bardziej skupić się na konkretnej wiadomości.
Projektem nowego logo CNN zajęły się agencje Brand42 oraz CC-Lab. Zachowało ono swoją doskonale znaną, klasyczną czerwoną barwę, jednak tym razem osadzono je w białym prostokącie.
Udoskonalono również nowy kodeks kolorów, przyporządkowując informacjom z kraju i ze świata pasek w kolorze białym, wiadomościom biznesowym pasek koloru niebieskiego, natomiast wiadomościom ze świata sportu oraz informacjom z ostatniej chwili pasek koloru żółtego.
Decyzja o odświeżeniu CNN zapadła po przeprowadzonych w ubiegłym roku badaniach, mających wskazać, czego po wyglądzie wspomnianej stacji oczekują widzowie.
CNN w nowej odsłonie zostanie zaprezentowane we wtorek, 5 lutego bieżącego roku. Dodajmy, ze to najpoważniejsza zmiana wizerunku programu od 5 lat.