Nowa strategia tygodnika "Ozon"

Wydawnictwo Ozon Media określiło kierunek zmian w tygodniku 'Ozon', który będzie bardziej konserwatywny.

27.07.2005 08:52

W ślad za zmianami personalnymi w zarządzie spółki Ozon Media oraz w samej redakcji tygodnika "Ozon", które miały miejsce kilka dni temu, wydawnictwo określiło kierunek zmian w strategii tygodnika - poinformowano we wtorek w komunikacie prasowym.

Proces zmian w tygodniku będzie trwał do końca wakacji. Prowadzone są rozmowy, mające na celu pozyskanie nowych piór. Od sierpnia do zespołu redakcyjnego dołączy Robert Tekieli, który wraz z Tomaszem Terlikowskim (dotychczas szefem działu Spięcia) pełnić będzie funkcję redaktora prowadzącego.

Od września tygodnik zaprezentuje się z nową makietą i layoutem. Pojawią się nowe działy.

- Ozon będzie prezentować wyraziste, konserwatywne poglądy. Zmieni się formuła pisma - na bardziej dynamiczną i aktualną - - powiedziała Edyta Bach PR Manager Ozon Media.

Udziałowcy Ozonmedia postanowili dokapitalizować spółkę kwotą w wysokości 3,5 mln PLN. Środki te mają być przeznaczone na bieżącą działalność firmy. Osobny budżet udziałowcy przeznaczyli na nową kampanię reklamową, która rozpocznie się tuż po wakacjach.

Przypomnijmy, że 16 lipca 2005 r. prezes spólki Jan Dybczyński i redaktor naczelny Dariusz Rosiak złożyli rezygnację ze stanowisk. Nowym prezesem został Michał Jeżewski związany z kwartalnikiem Fronda, nowym redaktorem naczelnym Grzegorz Górny - do tej pory redaktor naczelny kwartalnika Fronda.

"Ozon", który pojawił się na rynku w kwietniu, to tygodnik informacyjno-komentarzowy z analizami dotyczącymi Polski i świata. W tygodnik zainwestowali m.in. biznesmen Janusz Palikot (obecnie kandydat do Sejmu z listy Platformy Obywatelskiej), Joanna Drzymała, Grzegorz Pindur (prezes zarządu IDS Scheer Polska), Wyższa Szkoła Biznesu w Nowym Sączu i Tarnowie.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)