Nowa reklama Coca-Coli
Na ekrany stacji telewizyjnych w Polsce wszedł właśnie najnowszy film reklamowy Coca-Coli zatytułowany 'Happiness Factory'.
19.07.2006 06:45
Spot ten jest zwiastunem zupełnie nowej, globalnej platformy Coca-Coli: „Coke Side of Life”, która będzie wprowadzana w naszym kraju pod nazwą: „Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola”.
Film „Happiness Factory" pokazuje z jaką pieczołowitością i uczuciem przygotowywany jest najbardziej znany na świecie napój zanim trafi w nasze ręce z okienka dystrybutora. Dzięki takiemu podejściu coca-cola to nie tylko niepowtarzalny smak, orzeźwienie i pobudzenie, ale i inspiracja do przyjęcia radośniejszego spojrzenia na otaczający nas świat.
Coca-Cola jest marką, która zawsze stawiała na optymizm i pozytywne patrzenie na życie. Nowym zjawiskiem, jakim jest „Coke Side of Life”, chcemy zainspirować ludzi do odkrywania jasnych, radosnych stron życia, do znajdowania swojej drogi do szczęścia. – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce. – Żyjemy w świecie, gdzie każdego dnia dokonujemy pewnych wyborów. „Coke Side of Life” to sposób na zachęcenie wszystkich, by te wybory były związane z pozytywną stroną życia. - dodaje Mikołaj Ciaś.
Kolejne elementy kampanii „Coke Side of Life” będą wprowadzane sukcesywnie i komunikowane w miarę pojawiania się.
Spot „Happiness Factory”: 45 sekundAdaptacja: agencja PublicisZakup mediów: StarcomEmisja: telewizje - Polsat, TVN, TVN7; kina - Cinema City, Kinopolis, Helios, Silver Screen, Multikino