Nowa promocja restauracji Sphinx
Od 8 stycznia ruszyła kolejna akcja promocyjna sieci restauracji Sphinx - 'rozGRZANE podane'.
Promocja potrwa do 11 lutego 2007 i prowadzona będzie przez wszystkie restauracje sieci w całej Polsce.
„Mamy nadzieję, że bywalcom naszych restauracji trudno będzie oprzeć się pokusie dań, których już same nazwy brzmią obiecująco.” – mówi Anna Heimberger ze Sfinks Polska. „Tym bardziej, że na tych, którzy zdecydują się zakosztować tych kulinarnych nowości, czekać będzie niespodzianka - w sam raz na tę porę roku - Grzaniec Galicyjski lub herbata rumowa Dilmah gratis. To nie wszystko. Zamawiając dwa dania jednocześnie będzie można otrzymać jeden z 10 000 oryginalnych kufli do grzańca, z charakterystycznym logo Sphinx. Myślę, że taki sympatyczny prezent stanowić będzie atrakcyjny dodatek do smakowitych zestawów daniowych, a równocześnie pozwoli przenieść odrobinę atmosfery restauracji Sphinx do domów naszych klientów.” – dodaje Anna Heimberger.
Akcja komunikowana będzie w mediach ogólnopolskich (RMF FM, PR3, Radio Wawa), także poprzez reklamę zewnętrzną (plakaty, ulotki) oraz w samych restauracjach - poza plakatami, na podkładach i wkładkach do menu. Informacje na temat akcji dostępne będą również na stronach internetowych http://www.sfinks.pl/ oraz http://www.sphinx.pl/.
Autorem strategii i kreacji promocji, przygotowanej po raz kolejny zgodnie z charakterystycznym dla akcji promocyjnych marki hasłem „Większa porcja wrażeń”, jest Dział Marketingu Sfinks Polska S.A.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest Macroscope OMD.