Nowa promocja 7days Chipity
W połowie września rozpoczęła się nowa promocja rogala 7 days, należącego do portfolio Chipita Polska.
02.10.2006 | aktual.: 02.10.2006 07:21
Kampania promocyjna kontynuuje rozpoczętą na początku roku nową strategię marki i nową platformę komunikacji.
Kampania kierowana jest do ludzi młodych w wieku 13-24 lata.
Bohaterami komunikacji są postacie animowane, będące symbolami składników produktu: mąka z margaryną oraz nadzienie kakaowe. Kreacja opiera się na wykorzystaniu zabawnych dialogów i zachowań między postaciami.
Mechanizm promocji wykorzystuje multimedialną platformę SMS-owo-internetową. Każdy konsument znajduje w opakowaniu kod, który jest symbolem nagrody. Wysłanie SMS-a lub wpisanie kodu na specjalnie stworzonej stronie internetowej www.7days.pl jest gwarancją otrzymania nagrody. Każdy kod wygrywa. Nagrodami w promocji są: 7 samochodów SMART, 70 ipodów, koszulki z bohaterami (limitowana edycja 7 wzorów koszulek), breloczki i magnesiki na lodówkę z bohaterami reklamy, gadżety na telefon: dzwonki telefoniczne i ikonki. Dodatkową atrakcją dla konsumenta są historyjki komiksowe między mąką z margaryną a nadzieniem kakaowym, znajdujące się w opakowaniach. Zarówno komiksy, jak i strona internetowa są elementem budującym dialog z konsumentem i jednocześnie lekki i przyjazny w charakterze wizerunek marki 7 days.
Promocja trwa od 19 sierpnia do 28 lutego 2007.
Promocja jest komunikowana na opakowaniu, citilightach, w TV i w Internecie.
Kampania TV trwa łaod 11 września do 29 października.
Całość komunikacji została przygotowana przez Agencję G7, która współpracuje z Klientem od początku tego roku. Przygotowaniem platformy promocyjnej zajęła się firma Mobi Joy.
Stroną techniczną Internetu zajęła się firma OS3 multimedia.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.