Nowa oferta wyszukiwarki NetSprint
W rok po wprowadzeniu NetSprint Intranet, spółka NetSprint.pl startuje ze sprzedażą nowego produktu wyszukiwawczego.
17.03.2006 01:28
NetSprint Site jest wyszukiwarką witryn sprzedawaną w modelu licencyjnym i ASP, co umożliwia efektywne kosztowo korzystanie z aplikacji zarówno przez korporacje jak i firmy z sektora MSP.
NetSprint Site to kolejny produkt wyszukiwawczy oferowany przez NetSprint.pl. Kryjąca się pod tą nazwą wyszukiwarka witryn jest skierowana do wszystkich podmiotów posiadających serwisy internetowe – od osób prywatnych, poprzez małe i średnie przedsiębiorstwa, na międzynarodowych korporacjach kończąc.
Takie podejście jest możliwe dzięki zróżnicowaniu modelu sprzedaży oraz obsługi systemu – Klientom posiadającym mniejsze witryny oferowana jest usługa przeszukiwania ich serwisów na serwerach NetSprint. Koszt takiego rozwiązania zaczyna się już od 480 zł rocznie. Dla dużych portali, wortali i stron korporacyjnych proponowany jest zakup serwera wraz z zainstalowanym oprogramowaniem NetSprint Site - czytamy w komunikacie.
Motywy opracowania nowego produktu wyjaśnia prezes NetSprint.pl Artur Banach: „Już kilka lat temu badania Jupiter Research dowiodły, że 80% użytkowników opuszcza daną witrynę, jeżeli funkcjonalność wyszukiwania jest niezadowalająca. Wg Jakoba Nielsena serwisy liczące ponad 200 stron powinny traktować efektywną wyszukiwarkę jako ważny element nawigacji na stronie. Usprawnienia w tym zakresie często decydują o tym czy Użytkownik dotrze do oferowanych przez firmę produktów lub dostarczanych treści”.
W dniu zaprezentowania nowego produktu, pod adresem http://Site.NetSprint.pl uruchomiony został specjalny microsite poświęcony rozwiązaniom wyszukiwawczym oferowanym przez NetSprint.pl. Celem nowego serwisu jest przybliżenie potencjalnym Klientom zalet i funkcjonalności oferty oraz cenników poszczególnych rozwiązań. Na stronie www opublikowano również dokumentacje techniczne, prezentacje rozwiązań oraz propozycje skierowane do firm zainteresowanych odsprzedażą produktów i usług.