Nowa oferta "Rzeczpospolitej"
Presspublica, wydawca dziennika "Rzeczpospolita" uruchomiła nową usługę pod nazwą 'e-Rzeczpospolita'.
19.10.2006 | aktual.: 19.10.2006 08:20
Jest to pełna, elektroniczna wersja wydania drukowanego z takim samym układem tekstów i zdjęć, który można w dowolny sposób przewracać, przesuwać i powiększać. Do dyspozycji użytkownika jest również wyszukiwarka tekstów oraz opcja zoomowania zdjęć i rysunków.
„e-Rzeczpospolita" jest dostępna na platformie e-gazety.pl. Miesięczny koszt to 70,20 PLN.
Dla czytelników, którzy w październiku zaprenumerują „e-Rzeczpospolitą", wydawca przewidział 70-procentową zniżkę na prenumeratę przez miesiąc od daty złożenia zamówienia.
Nowa usługa jest promowana w prasie (Rzeczpospolita), internecie (rp.pl, WP, Interia.pl, Onet) oraz w stacjach radiowych (PR III, PIN, TOK FM).
Kampanie w portalach internetowych zaplanował MindShare.
Kampanię radiową zaplanował oraz kreację przygotował Dział Marketingu dziennika „Rzeczpospolita".