Nowa oferta Media Contacts
Media Contacts wprowadza narzędzie do monitorowania opinii w Internecie.
27.04.2007 07:10
Podczas konferencji Search&Buzz Lab, która odbyła się kilka dni temu, Luciana Iodice (CEO, Media Contacts Center of Excelence) przedstawił narzędzie do śledzenia opinii w mediach generowanych przez użytkowników- Artemis Buzz, które zostało dołączone do oferty Media Contacts Poand.
„Dzięki wykorzystaniu Artemis Buzz dysponujemy szczegółowym źródłem informacji na temat opinii pojawiających się w „blogosferze”. Przygotowywane przez nas analizy pokazują zarówno jakościowy jak i ilościowy aspekt tzw. buzz marketingu. Jesteśmy w stanie pokazać naszym klientom gdzie, kiedy, dlaczego i jak ludzie rozmawiają ze sobą w Internecie” - podkreśla Sławomir Kornicki, Dyrektor Zarządzający Media Contacts Poland.
Artemis Buzz jest odpowiedzią Media Contacts na błyskawiczny rozwój technologii Web 2.0, która umożliwiła eksplozję opiniotwórczych społeczności i grup dyskusyjnych. Marketerzy dzięki wykorzystaniu Artemis Buzz są w stanie dokonywać dogłębnych analiz treści generowanych przez użytkowników.
Jest to szczegółowe źródło informacji na temat stosunku konsumentów do marek i produktów. Dzięki zebranym danym reklamodawcy są w stanie śledzić na bieżąco opinie na temat prowadzonych działań marketingowych. Dzięki temu mogą zdefiniować potencjalne problemy, które posłużą do budowania dalszych działań marketingowych.