Nowa odsłona Stronga
Strong zmienia wizerunek, rozpoczyna kampanię reklamową.
Proste, przyciągające uwagę liternictwo, czarno-złota stylistyka i wyraźnie podkreślona nazwa - to nowe elementy, jakie pojawiły się na opakowaniach piwa Strong. Zmienione projekty puszek i butelek mają podkreślić wyjątkowy, pełny smak Stronga oraz wyróżnić go spośród innych piw.
Nowy wizerunek Stronga podkreśla atuty marki: charakter i unikalność. Celem zmian jest dotarcie do szerszego grona odbiorców w tym do użytkowników piw jasnych i okazjonalnie pijących piwa mocne.
"Zmiana opakowań została podyktowana oczekiwaniami klientów, którzy cenią zarówno tradycyjne zalety Stronga, jak i poszukują przejrzystego komunikatu o wyjątkowości "swojego" piwa" powiedział Remigiusz Rawa - Kierownik Marketingu marek Żywiec i Strong.
Wprowadzeniu nowych opakowań towarzyszyć będzie kampania reklamowa w najważniejszych stacjach telewizyjnych, prasie konsumenckiej i handlowej oraz w punktach sprzedaży.
Kampania nosi tytuł "Strong inspiruje" i potrwa do końca kwietnia. "Reklama TV odwołuje się do pasji, która cechuje prawdziwych mężczyzn. Pasji, obejmującej zarówno wnętrze, jak i niepowtarzalną oprawę, w której powstają wyjątkowe dzieła" powiedział Remigiusz Rawa - Kierownik Marketingu marek Żywiec i Strong.
Kreację i strategię przygotowała agencja reklamowa Locomotiva, nowe opakowania są dziełem szwajcarskiej firmy CB, a media zaplanował i kupił Zenithmedia.