Nowa kolekcja "Dziennika"
We wtorek 7 listopada debiutuje na rynku wspólna kolekcja Dziennika i radiowej Trójki.
03.11.2006 07:10
Kolekcja, która została przygotowana z okazji 25-lecia Listy Przebojów Trójki, składa się z 25 książeczek, obrazujących 25 kolejnych lat w Polsce, Europie i na świecie. Książeczki zawierają informacje i zdjęcia mówiące o wydarzeniach w danym roku w różnych dziedzinach życia (w polityce, w społeczeństwie, w kulturze). Wszystkie książeczki otwierają i zamykają teksty Marka Niedźwieckiego. Każdej z nich towarzyszy płyta z największymi przebojami muzycznymi z danego roku. Wszystkie piosenki znajdujące się na płytach, były notowane na najwyższych miejscach w Liście Przebojów Trójki.
"Bardzo się cieszę, że powstała taka kolekcja. Traktuję ją szczególnie, ponieważ wiąże się ona z 25-ta rocznicą Listy Przebojów Marka Niedźwieckiego, kultowego programu muzycznego Trójki" - mówi Krzysztof Skowroński, Dyrektor radiowej Trójki.
"Poprzez naszą kolekcję chcieliśmy przypomnieć ostatnie ćwierćwiecze, zobrazować bogactwo przemian nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Poza tym jestem przekonany, że Przebojowa Kolekcja Dziennika i radiowej Trójki zostanie przyjęta z sentymentem przez wszystkich, którzy 25, 15 i 5 lat temu zasiadali w przed radioodbiornikami" - dodaje Maciej Lipski, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Axel Springer Polska.
Pierwsza płyta to najsłynniejsze piosenki z 1982 roku, między innymi: Maanam "O! Nie rób tyle hałasu", Republika "Telefony", Jean Michel Jarre "Souvenir Of China". Będzie ona bezpłatnym dodatkiem do wtorkowego wydania Dziennika.
Kolekcja 25-ciu płyt została przygotowana przez firmę TMM Polska/Planeta Marketing. Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom.