Nowa kampania wody Arctic
Dzisiaj rozpoczyna się kampania telewizyjna wody mineralnej Arctic należącej do HOOP S.A.
09.06.2006 06:38
Spot reklamowy przygotowała agencja Hand Made, która pozyskała budżet kreatywny wody Arctic w wyniku przetargu.
Spot „Pragnienia” to nietypowa i prowokacyjna wariacja na temat tytułowych pragnień: pragnienia bliskości, bycia atrakcyjną, zmysłowości, miłości.. a przede wszystkim zaspokojenia pragnienia picia. „Za pomocą subtelnych i pełnych niedopowiedzeń sytuacji udało nam się zbudować bardzo intymną opowieść o pragnieniach. Myślę, że ten spot zdecydowanie odróżni Arctic od całej reszty wód mineralnych” - mówi Marcin Palarczyk, creative director Hand Made.
Spot Arctic, poza ekskluzywną formułą zdjęć filmowych, posiada oryginalny montaż. W 30-sekundowym spocie zmontowanych zostało kilkadziesiąt ujęć o różnorodnym tempie, co w połączeniu z bardzo intymną muzyką tworzy wymowną i refleksyjną formułę. Reżyserem i autorem zdjęć do filmu jest Marek Dawid. Muzyka na potrzeby filmu skomponowana została w Los Angeles, przez mieszkającego tam na stałe kompozytora - Przemka Masłowca.
Reklama Arctic przygotowana została w dwóch wersjach – telewizyjnej i internetowej. Arctic w wersji podstawowej emitowany będzie we wszystkich wiodących stacjach TV (TVP, TVN, Polsat). Nieocenzurowana wersja internetowa to rzadko spotykany format 1,5 minuty, rozbudowany znacząco o sceny dodatkowe, które ze względu na kontrowersyjność nie zostały umieszczone w wersji podstawowej. Pełna wersja internetowa będzie narzędziem marketingu wirusowego prowadzonego przez Arctic. Dla spragnionych i niecierpliwych film będzie wkrótce dostępny na http://www.arctic.pl/ oraz na stronie agencji: http://www.hand-made.com.pl/ Tam też można obejrzeć wersję spotu emitowaną obecnie w telewizji.
Arctic zawsze poszukiwał oryginalnych rozwiązań. Kilka lat temu marka komunikowała się wykorzystując wizerunek Cindy Crawford, co na ówczesne czasy było przełomowym wydarzeniem w branży i dużym sukcesem marketingowym (wzrost udziałów rynkowych do 7%). Celem obecnego spotu jest z jednej strony odejście od wykorzystywania wizerunku Cindy Crawford, z drugiej - kontynuacja i odświeżenie aspiracyjnego i ekskluzywnego charakteru marki.
cel kampanii: wizerunkowyklient: HOOP S.A.przedstawiciel klienta: Dariusz Wojdyga, Elżbieta Mudź, Rafał Masiakagencja: Hand Madeprzedstawiciel agencji: Artur Lalewiczcopywriter: Konrad Kacperczykdyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk media: telewizja, Internetczas trwania: czerwiec br., bez podania terminu zakończeniadom produkcyjny: Garażreżyser: Marek Dawidmuzyka: Przemek Masłowiec.