Nowa kampania Reserved
Akcja ruszyła na początku czerwca i potrwa miesiąc.
08.06.2005 08:42
Obejmuje największe polskie miasta i regiony: Warszawa, Łódź, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Szczecin oraz Śląsk. W kampanii wykorzystano billboardy, wallboardy, citilighty, prasę, internet, kina, witryny sklepów, centra handlowe, autobusy i tramwaje. Grupa docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 17-30 lat. Zdjęcia do kampanii były robione w RPA.
Celem kampanii jest przypomnienie o Reserved jako marce, którą dobrze i modnie jest nosić latem. Kampania została przygotowana własnymi siłami firmy LPP.
- Nie współpracujemy z reklamowymi agencjami zewnętrznymi, bo wewnątrz LPP funkcjonuje "nasza własna agencja" (na potrzeby firmy) - wyjaśnia nam dyr. marketingu marki Reserved - Mariusz Kozak-Zagozda.
Creative Director: Anna WitkowskaArt Directorzy: Ligia Kwiatek, Mariusz CetnerCoordinator/Media Buyer: Marta BieńkowskaWeb: Anna Bromek, Grzegorz ChyłaCentra Handlowe: Marek MałyszkoSklepy: Natalia Grabowska, Małgorzata BryllPrasa i Product-Placement: Ina MarkiewiczKina: Filip Piontecki LPP ma obecnie w Polsce 133 sklepy: 80 RESERVED, 53 - Cropp Town.