Nowa kampania Reserved
Reserved wprowadził właśnie do sprzedaży kolekcję jeansową, którą promuje kampania reklamowa.
Kampania ruszyła 9 marca i będzie trwała miesiąc. Swoim zasięgiem obejmie w Polsce duże miasta, w których są salony Reserved. Pojawiła się na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci. Będzie wsparta dodatkowo promocją w internecie, w prasie ogólnopolskiej oraz lokalnej (w wybranych miastach – reklamy i product-placement), na nośnikach outdoorowych, w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez salony Reserved oraz poprzez niezależne źródła, w Centrach Handlowych i w czasopismach sprzedażowych.
- Obrazy, którymi posługujemy się w reklamach to zmysłowe zdjęcia gry, jaka odbywa się pomiędzy kobietą i mężczyzną. Gry pełnej namiętności, uczuć, prowokującej ale jednocześnie niezwykle wysmakowanej. Już pierwszego dnia po powieszeniu reklam w Warszawie pojawiły się telefony i listy z protestami. Oburzeni ludzie nie akceptują rzekomej nagości reklam RE, które „naruszają dobre obyczaje” i uważają je za „niemoralne”, Najbardziej dziwi fakt, że protesty pochodzą tylko ze stolicy. Reszta Polski nie widzi w nich nic obraźliwego. Spodziewamy się jednak kolejnych skarg, gdyż kampania dopiero rusza a „nagie” zdjęcia 9 marca pojawiły się na witrynach wszystkich Salonów Reserved w Europie oraz na wybranych nośnikach outdoorowych w kilku polskich miastach - powiedział Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu Reserved.