Nowa kampania Pyralginum
Rozpoczęła się nowa kampania Pyralginum, czołowej marki przeciwbólowej Polpharmy.
09.03.2006 06:58
Filmy reklamowe przygotowała agencja MRM Momentum, będąca częścią McCann Worldgroup. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Kampania zakłada wykorzystanie zintegrowanych działań komunikacyjnych, a jej celem jest relaunch marki oraz odświeżenie jej wizerunku. Komunikacja Pyralginum wyłamuje się ze standardów komunikacyjnych kategorii. Bazuje na mocnym insightcie konsumenckim, jakim jest satysfakcja, którą odczuwamy, gdy udaje się nam pokonać trudnego i silnego przeciwnika. „Chodziło nam o to, aby w wiarygodny i empatyczny sposób pokazać skuteczność Pyralginum” mówi Filip Wołowski z Polpharmy.
Kampania rozpoczęła się emisją dwóch spotów 30 i 15 sekundowych. Wsparcie ATL zakłada wykorzystanie outdooru. Planowane są również działania w Internecie. Sprzedaż będzie wspierana poprzez animacje oraz materiały informacyjne BTL dla farmaceutów .