Trwa ładowanie...
d2kugi5
20-02-2006 01:58

Nowa kampania Peugeota

Agencja Euro RSCG Warsaw wraz z Euro RSCG 4D przygotowały kolejną kampanię dla marki Peugeot, tym razem z okazji wprowadzenia na rynek nowego Peugeot 107.

d2kugi5
d2kugi5

W lutym pojawiła się na rynku pierwsza z czterech premier Peugeotnowy model 107, który rozszerza gamę modeli Peugeot w segmencie małych aut. W celu wypromowania nowego Peugeot 107 kampania reklamowa, przygotowana przez agencje z grupy Euro RSCG, została podzielona na dwie części: kampanię zapraszającą klientów na Dni Otwarte nowego modelu oraz kampanię wizerunkową podkreślającą atrybuty nowego modelu.

Jako główną atrakcję kampanii agencje EURO RSCG Warsaw i EURO RSCG 4D przygotowały Dni Otwarte. Wszystkie osoby, które odwiedzą salony Peugeot w dniach 16-19.02., będą miały niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą główną jest nowy Peugeot 107. Kupony konkursowe dostępne są w prasie ogólnopolskiej oraz w pubach i klubach, jak również w salonach Peugeot.

Głównymi elementami kampanii są: hasło „Wyrwij nowego Peugeot 107, niezłego łobuza” oraz charakterystyczny motyw „wyrwy”, pojawiający się również w ogłoszeniach prasowych kampanii wizerunkowej, która jest adaptacją międzynarodowej kampanii promującej model 107. Pomysł kreatywny podkreśla „łobuzerski” charakter nowego modelu oraz inne cechy, takie jak zwinność, oszczędność, bezpieczeństwo.

Kampania outdoorowa trwająca przez cały luty ma na celu zaciekawienie i pokazanie wizerunku nowego Peugeota 107. Od 10 lutego możemy oglądać spoty reklamowe w stacjach: TVP, TVP3, TVN, TVN7 i TV 4 informujące o Dniach Otwartych nowego modelu. Agencje stworzyły także reklamy prasowe zapraszające do odwiedzenia salonów Peugeot ukazujące się od 13 lutego w Gazecie Wyborczej i Fakcie oraz wizerunkowe, które między 20 a 27 lutym oglądać będziemy w Auto Świecie, Forum, Magazynie Wysokie Obroty, Newsweeku, Polityce, Przekroju i Wprost. W ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych od 14 do 19 lutego będziemy słyszeć reklamy zapraszające na Dni Otwarte nowego Peugeot 107.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.

d2kugi5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2kugi5
Więcej tematów