Nowa kampania marki Heyah

19 lipca wystartowała nowa wielka kampania Heyah pod tytułem "Nie opowiadamy bajek".

20.07.2005 09:29

Wykorzystuje ona element oferty "3 grosze za SMS". Podkreśla tym samym niezmienne wartości marki - bez ściemy: jasne proste zasady, brak ukrytych dopłat, dla wszystkich … "3 grosze w Heyah to 3 grosze".

Kreacja kampanii nawiązuje do bajkowego świata, a jej bohaterami są plastelinkowe postacie. Wykorzystuje motywy z najbardziej znanych i popularnych bajek oczywiście przerabiając je w sposób, w jaki tylko Heyah potrafi. W spotach pojawiają się zwroty "dawno, dawno temu", "abrakadabra", czy "dlaczego masz takie wielkie oczy?". Bohaterami kampanii, obok czerwonej łapy, są także inne postacie z bajek. Widzowie obejrzą zmodyfikowaną wersję jednej z najbardziej popularnych bajek - o Czerwonym Kapturku. Wyprawa Czerwonego Kapturka przez piękny las, wśród latających motyli i śpiewających ptaków kończy się nie wizytą w domu babci, ale nóżką uwięzioną we wnykach. Okazuje się, że … Heyah nie umie opowiadać bajek. Tłem do spotu o Czerwonym Kapturku jest piosenka skomponowana i napisana specjalnie do filmu Heyah. Wykonuje ją Zbigniew Wodecki kojarzony m.in. z kultową wieczorynką pt. "Pszczółka Maja" - powiedziała Agata Borowska z Biura Prasowego Heyah.

Telewizyjna kampania wykorzystuje duospoty, czyli dwa spoty w jednym bloku reklamowym: 10" + 30". Dla widzów przygotowane zostały 3 wersje spotu 10", w którym głównym bohaterem jest próbująca opowiedzieć bajkę czerwona łapa, oraz jeden spot 30".

Filmy można już zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7. W stacjach tematycznych, takich jak MTV i Viva, widzowie obejrzą specjalną wersję filmu o Czerwonym Kapturku.

W najbliższych dniach ruszy kampania w radiu, prasie i Internecie. Dodatkowo obok outdooru wykorzystane zostaną także formy ambientowe. Kampania będzie trwała przez kilka letnich tygodni.

W mediach drukowanych kampania obejmie tytuły skierowane do młodego odbiorcy. Będą to głównie magazyny młodzieżowe, motoryzacyjne, hobbystyczne i lifestylowe (m.in. Auto Świat, Piłka Nożna, Bravo, Bravo Sport, Newsweek). Kampania będzie komunikowana również w gazecie codziennej Fakt oraz w wydaniach gazet bezpłatnych rozdawanych w miejscowościach wypoczynkowych (Metropol, Plaża Top Trendy).

W najbliższych dniach wystartuje również kampania radiowa w ogólnopolskich stacjach, takich jak: radio ZET i RMF FM. 45" spoty pojawią się w ekskluzywnych blokach reklamowych. Przyjmą formę słuchowiska, czyli opowiadania poprzedzonego krótkim wstępem.

Ogólnopolskiej kampanii towarzyszyć będzie również aktywność w Internecie. Prowadzona będzie na serwisach popularnych wśród młodzieży. Obejmie witryny poświęcone tematyce telefonii komórkowej, rozrywce: grom komputerowym, muzyce, imprezom, oraz komunikatory. Wykorzystane zostaną różne formaty: brandmarki, bannery oraz formy niestandardowe.

Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów Optimum Media OMD.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)