Trwa ładowanie...
d42tc40
20-07-2005 09:29

Nowa kampania marki Heyah

19 lipca wystartowała nowa wielka kampania Heyah pod tytułem "Nie opowiadamy bajek".

d42tc40
d42tc40

Wykorzystuje ona element oferty "3 grosze za SMS". Podkreśla tym samym niezmienne wartości marki - bez ściemy: jasne proste zasady, brak ukrytych dopłat, dla wszystkich … "3 grosze w Heyah to 3 grosze".

Kreacja kampanii nawiązuje do bajkowego świata, a jej bohaterami są plastelinkowe postacie. Wykorzystuje motywy z najbardziej znanych i popularnych bajek oczywiście przerabiając je w sposób, w jaki tylko Heyah potrafi. W spotach pojawiają się zwroty "dawno, dawno temu", "abrakadabra", czy "dlaczego masz takie wielkie oczy?". Bohaterami kampanii, obok czerwonej łapy, są także inne postacie z bajek. Widzowie obejrzą zmodyfikowaną wersję jednej z najbardziej popularnych bajek - o Czerwonym Kapturku. Wyprawa Czerwonego Kapturka przez piękny las, wśród latających motyli i śpiewających ptaków kończy się nie wizytą w domu babci, ale nóżką uwięzioną we wnykach. Okazuje się, że … Heyah nie umie opowiadać bajek. Tłem do spotu o Czerwonym Kapturku jest piosenka skomponowana i napisana specjalnie do filmu Heyah. Wykonuje ją Zbigniew Wodecki kojarzony m.in. z kultową wieczorynką pt. "Pszczółka Maja" - powiedziała Agata Borowska z Biura Prasowego Heyah.

Telewizyjna kampania wykorzystuje duospoty, czyli dwa spoty w jednym bloku reklamowym: 10" + 30". Dla widzów przygotowane zostały 3 wersje spotu 10", w którym głównym bohaterem jest próbująca opowiedzieć bajkę czerwona łapa, oraz jeden spot 30".

Filmy można już zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7. W stacjach tematycznych, takich jak MTV i Viva, widzowie obejrzą specjalną wersję filmu o Czerwonym Kapturku.

d42tc40

W najbliższych dniach ruszy kampania w radiu, prasie i Internecie. Dodatkowo obok outdooru wykorzystane zostaną także formy ambientowe. Kampania będzie trwała przez kilka letnich tygodni.

W mediach drukowanych kampania obejmie tytuły skierowane do młodego odbiorcy. Będą to głównie magazyny młodzieżowe, motoryzacyjne, hobbystyczne i lifestylowe (m.in. Auto Świat, Piłka Nożna, Bravo, Bravo Sport, Newsweek). Kampania będzie komunikowana również w gazecie codziennej Fakt oraz w wydaniach gazet bezpłatnych rozdawanych w miejscowościach wypoczynkowych (Metropol, Plaża Top Trendy).

W najbliższych dniach wystartuje również kampania radiowa w ogólnopolskich stacjach, takich jak: radio ZET i RMF FM. 45" spoty pojawią się w ekskluzywnych blokach reklamowych. Przyjmą formę słuchowiska, czyli opowiadania poprzedzonego krótkim wstępem.

Ogólnopolskiej kampanii towarzyszyć będzie również aktywność w Internecie. Prowadzona będzie na serwisach popularnych wśród młodzieży. Obejmie witryny poświęcone tematyce telefonii komórkowej, rozrywce: grom komputerowym, muzyce, imprezom, oraz komunikatory. Wykorzystane zostaną różne formaty: brandmarki, bannery oraz formy niestandardowe.

Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów Optimum Media OMD.

d42tc40
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d42tc40
Więcej tematów