Nowa kampania Cropp

Trwa nowa kampania reklamowa marki Cropp (marka dostępna w sieci salonów Cropp Town). Kampania nosi tytuł 'Create Yourself'.

24.05.2006 06:43

Kampania pokazuje nowe odmienione oblicze marki Cropp i ma charakter wizerunkowo-produktowy. Zmiany kolekcji i wizerunku wynikają z obserwacji ogólnoświatowych trendów na rynku odzieży dedykowanej dla młodych oraz z badań przeprowadzonych na Klientach sieci Cropp Town. Nowe światowe trendy, które wywodzą się z USA wyznaczyły Cropp`owi nowe kierunki rozwoju – Cropp ma być mocno pożądana marką streetową i lifestylową - informuje Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu.

Kampanię ilustrują wybrane zestawy ubrań z najnowszej kolekcji Cropp. Do zdjęć pozowali młodzi modele z USA oraz z Berlina. Zestawy ubrań zostały przygotowane przez nowojorskich stylistów, a trendy lansowane przez Cropp`a w tym sezonie to pełne życia i kolorów Streetowe Mixy.

Do działań marketingowych wykorzystano wiele narzędzi z zakresu ATL i BTL.

W największych miastach Polski zawisły przykuwające uwagę wallboardy, wykorzystano także sieć nośników citylights a na ulice wyjechały też mobilne nośniki reklam na środkach komunikacji miejskiej.

Razem z outdoorem ruszyła mocna wizerunkowa i pr-owa kampania prasowa obejmująca najpoczytniejsze pisma dla kobiet, dzienniki i magazyny dla panów. Wśród nich m.in. Avanti, Hot, Cosmopolitan, CKM, Logo, Laif, Gazeta Wyborcza.Reklamy i działania pr-owe pojawiły się również na łamach pism Ślizg i DosDedos, a także w magazynach Bravo, Bravo Girl, Twist czy Dziewczyna.

Reklamy drukowane pojawiły się także w gazetach wydawanych przez Centra Handlowe. Witryny salonów Cropp Town otrzymały w ramach kampanii nową specjalną wizualizację.

W samych Centrach Handlowych prowadzono wiele akcji z zakresu BTL informujących o nowej kolekcji.

Wsparcie działań outdoorowych i prasowych stanowi internet. Specjalnie na potrzeby kampanii został przygotowany nowy odmieniony serwis internetowy http://www.cropptown.pl/, przedstawiający nową kolekcję Cropp`a i w szerszym niż do tej pory zakresie prezentujący same produkty Cropp.

Przed rozpoczęciem kampanii wysłano również mailing do ponad 350 000 aktywnych użytkowników bazy mailowej firmy LPP.

Reklamowe działania internetowe prowadzone są także na wielu zaprzyjaźnionych portalach internetowych i serwisach tematycznych. Dochodzą do tego intensywne akcje sms-owe.

Na potrzeby kampanii zostały stworzone nowe filmy i reklamy radiowe. Filmy są emitowane w sieci Cropp Town na monitorach Cropp TV.Reklamy radiowe emitowane są w wybranych Centrach Handlowych.

Nad realizacją (kreacja, zakup mediów) kampanii pracował zespół marketingowy Cropp, firma zjednoczenie.com (Internet) oraz zaprzyjaźnieni i stale współpracujący z nami niezależni Twórcy - dodaje Mariusz Kozak-Zagozda.

Kampania swoim zasięgiem objęła największe polskie miasta a także inne kraje poza Polską, w których znajdują się sklepy Cropp Town. Akcja będzie trwała do połowy czerwca.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)