Trwa ładowanie...
d2hln9p
03-02-2006 00:57

Nowa kampania Antyradia

1 lutego 2006 r. ruszyła nowa kampania outdoorowa Antyradia 94 FM.

d2hln9p
d2hln9p

Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości marki i prezentacja nowego, zmodyfikowanego logotypu stacji. Tym samym zakończono ewolucję visualu wywodzącego się z historycznego logo Radia 94, które przeistoczyło się w Antyradio 94 FM w czerwcu ubiegłego roku.

Nośnikami miesięcznej kampanii Antyradia są wielkoformatowe tablice 6x3m w starannie wybranych, strategicznych lokalizacjach na terenie aglomeracji warszawskiej. Oprócz logotypu na plakatach umieszczono trzy hasła definiujące wyrazisty charakter stacji: „Rock Honor Ojczyzna”, „200% Rocka” i „Niegrzeczne Dziecko Eteru”. Przygotowując kampanię Antyradio korzystało wyłącznie z własnego potencjału kreatywnego.

Antyradio to ponadregionalna sieć radiowa, której właścicielem jest grupa Ad.point - dostępna jest w Warszawie (94 FM), na Śląsku (106,4 FM), w Zagłębiu (89,8) oraz na Podbeskidziu (105,0 FM).

d2hln9p
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2hln9p
Więcej tematów