Nowa firma GroupM w Polsce


Należąca do holdingu WPP GroupM Polska rozpoczyna działalność nowej
firmy na polskim rynku. Outrider jest międzynarodową marką WPP -
firmą specjalizująca się w search marketingu.

23.08.2007 08:00

Dyrektorem zarządzającym nowej firmy został Tomasz Piątkowski (poprzednio Interactive Media Director w firmie MRM Wolrdwide)

Od października Outrider w Polsce będzie liczył 4 pracowników i będzie świadczył usługi dla części klientów domów mediowych wchodzących w skład GroupM w Polsce tj. MindShare + The Media Insight + MediaCom + Guideline + Mediaedge:cia + Maxus oraz będzie dla klientów spoza grupy.

- Pomimo niewielkich rozmiarów polskiego rynku w chwili obecnej spodziewamy się, że wzorem rynków Europy zachodniej wydatki na komunikacje w wyszukiwarkach będą stanowiły istotny udział w rynku komunikacji internetowej. Naszym celem jest zajęcie pozycji lidera na szybko rosnącym rynku w Polsce. Jesteśmy w podobnej sytuacji w jakiej byliśmy otwierając jednostki komunikacji interaktywnej kiedy MindShare i MediaCom jako jedne z pierwszych domów mediowych zdecydowały się na samodzielna obsługę budżetów interaktywnych - informuje Tomasz Englert, szef GroupM Polska.

Outrider będzie funkcjonował jako odrębną jednostka w ramach GroupM Sp z o.o.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)