Nowa akcja 'Ładnego Domu'
Miesięcznik "Ładny Dom" (Agora) rozpoczyna akcję "Mądry buduje
lepiej", propagującą budowę domów tanich w eksploatacji. Do
marcowego wydania magazynu dołączona jest płyta CD z programem,
który obliczy, ile można zyskać na budowaniu lepszym niż tego
wymagają obowiązujące przepisy.
Akcja potrwa do 15 grudnia br. i będzie wskazywać korzyści z budowy domów niskoenergetycznych, czyli m.in. oszczędności finansowe w eksploatacji, mniejszą emisję dwutlenku węgla i innych skażeń do atmosfery oraz mniejsze zużycie paliw nieodnawialnych. Marcowy numer "Ładnego Domu" zawiera płytę CD z kalkulatorem korzyści, jakie przyniesie wykonanie poszczególnych elementów budowli z większą dbałością o oszczędność energii. Program pozwala też ocenić, o ile zwiększy się rata kredytu, jeśli jego wysokość powiększymy o dodatkowe wydatki na podniesienie standardu energetycznego budowanego domu.
Czytelnicy, którzy chcą wziąć udział w akcji "Ładnego Domu", powinni przesłać do redakcji kupon zgłoszeniowy zamieszczony w czasopiśmie. Dla uczestników programu przygotowane zostały specjalne kredyty i ubezpieczenia w mBanku, a także promocje na zakupy produktów partnerów akcji. Współorganizatorem akcji jest mBank, a partnerami - www.rekuperatory.pl. Vaillant, Grohe, Rockwool, Archon, Velux i Rehau. Patroni medialni to: GazetaDom.pl, "Gazeta Dom" oraz Radio TOK FM.
Marcowe wydanie magazynu będzie promowane w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory), telewizji (m.in. TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TVN Style), Radiu TOK FM, na portalu internetowym Gazeta.pl oraz na citylightach AMS. Spoty reklamowe przygotowało studio Badi Badi, media zaplanował dom mediowy Starlink.