Nova Group dla marki Morena
Agencja reklamowa Nova Group podpisała roczną umowę na obsługę
budżetu marketingowego marki Morana, firmy Harry Poland Group.
02.04.2008 08:00
W ramach umowy agencja przygotowała kreację i realizuje promocję sprzedaży pod hasłem "Sprzątnij dużą kasę".
W ramach kampanii Nova Group odpowiada kompleksowo za kreację spotów TV, planowanie i zakup mediów, kreację materiałów poligraficznych i materiałów POS oraz ich produkcję. Ponadto agencja odpowiada za obsługę ogólnopolskiego programu lojalnościowego "Sprzątnij dużą kasę", w której wykorzystana będzie między innymi push'owa kampania sms, czy karty premiowe systemu VISA.
Nova Group została wybrana w drodze przetargu, w którym brały udział 3 agencje. Za obsługę działań ze strony agencji odpowiadają: Piotr Przybyła - new business manager, Zdzisław Nowicki - strategic director, Edyta Szott - creative director, Bogusław Jusiak - media planner/buyer, Rafał Szewczak - art director.