Nokia E50 już w sprzedaży
Najmniejszy z Nokia Eseries, smartfon Nokia E50 dla mobilnych profesjonalistów.
01.09.2006 | aktual.: 01.09.2006 07:45
Podczas warsztatów prasowych, które odbyły się wczoraj w Centrum Konferencyjnym Zielna, firma Nokia przedstawiła najnowszy produkt z rodziny biznesowej Nokia Eseries — Nokia E50. Znakomite funkcje głosowe, rozbudowana poczta elektroniczna i szybka transmisji danych zawarte w niedrogiej Nokia E50 sprawiają, że telefon jest znakomitym narzędziem biznesowym, dając w każdej chwili dostęp do firmowych rozwiązań telefonicznych i biznesowych. Równie ważne jest to, że Nokia E50 ma możliwość prostej i bezpiecznej zdalnej konfiguracji przez dział informatyczny firmy za pomocą rozwiązania Intellisync Device Management. Nokia E50 to godny następca bardzo popularnego modelu Nokia 6310i. Smartfon ten jest już w sprzedaży i kosztuje 1395 PLN brutto.
Działając na platformie S60 3rd Edition i z systemem operacyjnym Symbian, które zapewniają udoskonalone funkcje bezpieczeństwa i zarządzania telefonami, Nokia E50 obsługuje popularne rozwiązania do poczty elektronicznej „push”, w tym Intellisync Wireless Email firmy Nokia, BlackBerry Connect, Visto Mobile, Altexia i Microsoft ActiveSync. Nokia E50 jest najcieńszym urządzeniem Nokia Eseries. Działa w czterech zakresach (EGSM 850/900/1800/1900), obsługuje sieci GSM na całym świecie i oferuje najbardziej rozbudowane połączenia głosowe. Przy czasie rozmów dochodzącym do sześciu godzin i tak niewielkich rozmiarach, Nokia E50 wyróżnia się bardzo dużą wydajnością baterii.
„Nokia wprowadza telefony, które umożliwiają firmom wprowadzenie pełnej mobilności wśród różnych grup pracowników” — powiedział Antti Vasara, wiceprezes ds. urządzeń mobilnych w Nokia Enterprise Solutions. „Przygotowując ofertę, która obejmuje trwałe i łatwe w użyciu telefony, rozwiązania i usługi spełniające wszelkie wymagania w zakresie mobilności, pomagamy firmom „umobilniać” kolejne grupy pracowników i konfigurować zdalnie ich telefony”.
Zwiększanie wydajności pracowników i znacząca redukcja kosztów
Dzięki dodaniu niedrogiego smartfonu Nokia E50 do swojej oferty telefonów biznesowych Nokia umożliwia szybkie rozszerzenie grup pracowników, mających dostęp do zaawansowanych połączeń głosowych. Dodatkowe rozwiązania głosowe umożliwiają łatwą integrację z istniejącą już infrastrukturą głosową (centralami PBX). Na przykład, pomaga firmom oszczędzać na rozmowach międzymiastowych i międzynarodowych dzięki kierowaniu rozmów z telefonów komórkowych przez centralę korporacyjną. Firmy korzystające z Avaya Communications Manager mogą już teraz podłączyć smartfon Nokia E50 bezpośrednio do firmowych sieci telefonicznych w oparciu o oprogramowanie one-X™ Avaya Edition. Z oprogramowaniem klienckim Avaya, Nokia E50 działa jak tradycyjny telefon biurkowy, udostępniając takie usługi, jak korzystanie z numerów skróconych, przekazywanie połączeń, natychmiastowy dostęp do poczty głosowej i wybieranie numerów wewnętrznych.
Nokia E50 zawiera zestaw aplikacji biznesowych, pomagających szybko komunikować się w grupie. Program Nokia Team Suite, będący częścią oferowanego pakietu Nokia Office Tools, ułatwia prowadzenie połączeń konferencyjnych oraz szybkie sesje push-to-talk z grupą pracowników przy użyciu jednego klawisza i dzięki wbudowanemu głośnikowi. Nokia E50 ma funkcję szybkiego wyszukiwania najważniejszych danych, takich jak kontakty, poczta elektroniczna i wiadomości. Szybki dostęp do załączników odebranych za pomocą poczty elektronicznej, takich jak dokumenty, prezentacje i arkusze kalkulacyjne, jest możliwy przy użyciu przeglądarki Quickoffice.