Niestandardowe formaty Mediatak
Z początkiem listopada dom prasy regionalnej Mediatak wprowadza niestandardowe formaty reklam do swojej oferty.
06.11.2006 07:10
W kampaniach ogólnopolskich - Big Cities i Big Regions można kupić niestandardowe formaty reklam:„wyspę”, „post-it”, „banderolę”, „kurtynę”, „panoramę”, „skyscraper”.
Ceny nowych formatów zostały ustalone w odniesieniu do cen w pakietach Big Regions i Cities, to oznacza, że są zdecydowanie niższe niż suma cen, które można uzyskać w poszczególnych gazetach za takie same formaty - podano w komunikacie.
- Takie rozwiązanie ma klientom ułatwić zakup – niestandardowe reklamy można kupić po standardowych cenach, np. „Skyscraper” w Big Cities kosztuje 75 tys. – tyle co junior page, a ten format zajmuje całą stronę – sam zadruk to dwie szpalty przez stronę w pionie - informuje Waldemar Izdebski, Dyrektor Działu Badań i Planowania Mediów.
Wprowadzenie nowych formatów do oferty wspiera kampania reklamowa: „Wyjdź poza schemat - niestandardowe formaty reklam po standardowej cenie”.
Kreację i planowanie mediów Mediatak przygotował we własnym zakresie.