'Nie powiem'

Ruszyła kolejna ogólnopolska kampania reklamowa Union Investment TFI SA p.t. 'Nie powiem'.

08.02.2006 00:20

Za kreację i przygotowanie akcji odpowiada Agencja Reklamowa Kofeina. Kampania jest efektem długookresowej strategii marketingowej i działań reklamowych prowadzonych wspólnie przez Union Investment i Kofeinę od 2003 roku.

Kampania przyjęła formę tzw. testimonials, czyli komunikatów opartych o doświadczenia zwykłych ludzi. Testimoniale wykorzystują powszechną zasadę, że o pieniądzach się nie rozmawia. Bohaterowie reklam to przedstawiciele różnych grup społecznych, zawodowych i wiekowych, ludzie o różnych potrzebach, którzy mogą realizować marzenia oraz rozwijać swoje pasje dzięki produktom Union Investment.

- Kampania została zaprojektowana tak, by jeden kanał komunikacji uzupełniał drugi. Celem kampanii telewizyjnej jest bowiem zainteresowanie widzów licznymi niedopowiedzeniami i pytaniami, na które znajdą odpowiedź w pozostałych mediach – w prasie, Internecie, na POS-ach – powiedziała Beata Kruk-Kajl, dyrektor generalny Kofeiny.

Przekaz zawarty w komunikacie w jasny i klarowny sposób wskazuje kierunek działań, jaki należy podjąć, aby skutecznie inwestować, pomnażać zyski i dołączyć do grona zadowolonych klientów Union Investment. (W rankingu Rzeczpospolitej z dn. 20.10.2005 r. Union Investment został uznany za najlepsze Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych w Polsce).

- Kampania „Nie powiem” to efekt precyzyjnej strategii realizowanej wspólnie z klientem od kilku lat, począwszy od wejścia Union Investment na rynek polski, aż po ugruntowanie pozycji firmy na rynku. Kampania jest rezultatem wspólnych decyzji o kształcie i charakterze komunikacji, odbiegającej od standardów przyjętych w branży finansowej – dodaje Beata Kruk-Kajl.

Kampania rozpoczęła się 28 stycznia. Składa się z 6 spotów TV (5 x 15 sek. i 1 x 30 sek.), ogłoszeń prasowych, reklam internetowych i materiałów POS. Autorami idei kreatywnej są Beata Kruk-Kajl i zespół Kofeiny. Rozwinięcie koncepcji oraz reżyserię filmów po raz trzeci powierzono Bartkowi Ignaciukowi i Maćkowi Kowalczukowi („Chuk-Chuk”). Ze strony Union Investment projektem kieruje Anna Filipowska. Produkcję filmów wykonało ITI Film Studio.

Spoty emitowane są m.in.: w TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TVN24. Reklama prasowa ukazuje się w najważniejszych dziennikach i tygodnikach opinii (Gazeta Wyborcza – Gospodarka, Rzeczpospolita, Rzeczpospolita – Ekonomia i Rynek, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Newsweek, Polityka, Forum, Wprost, Przekrój i Forbes).

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)