"New year Reserved for me"
Pod tym hasłem rozpoczęła się świąteczno-noworoczna kampania marki Reserved, należącej do firmy LPP S.A. Kampania rozpoczęła się od reklam w grudniowych magazynach dla kobiet. Niebawem rusza silna kampania outdoorowa. Swoim zasięgiem obejmie duże miasta, w których są salony Reserved.
24.11.2005 | aktual.: 24.11.2005 07:51
Nowa kolekcja będzie komunikowana m.in. outdoorowo - na billboardach, wallboardach, citilightach, środkach komunikacji miejskiej - m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, w Trójmieście, na Śląsku, w Krakowie, we Wrocławiu, w Szczecinie, i innych dużych miastach.
Reklamy pojawią się także na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci w Europie.
Akcja będzie wsparta dodatkowo promocją w internecie, w prasie ogólnopolskiej (większość tytułów modowych dla pań i dla panów) oraz lokalnej (w wybranych miastach - reklamy i product-placement), w wielu materiałach drukowanych dystrybuowanych poprzez salony Reserved oraz poprzez niezależne źródła, w Centrach Handlowych, w czasopismach sprzedażowych.
Dla akcji "New year Reserved for me" powstały też filmy, które będzie można wkrótce zobaczyć w internecie oraz w kinach w całej Polsce.
Na potrzeby kampanii powstały też reklamy radiowe (dźwiękowe), przeznaczone do akcji w lokalnych stacjach radiowych oraz w Centrach Handlowych i Salonach Reserved.
Równocześnie firma przygotowała nowy serwis www prezentujący kolekcję świąteczną i sylwestrowo-karnawałową.